Pregled bibliografske jedinice broj: 87429
Strategija cjeloživotnog učenja u području odgoja i obrazovanja za okoliš - korak bliže djetetu
Strategija cjeloživotnog učenja u području odgoja i obrazovanja za okoliš - korak bliže djetetu // Cjeloživotnim učenjem korak bliže djetetu / Lepičnik Vodopivec, J.; Uzelac, V.; Arko Tomaić, V.; Vičić, K. (ur.).
Rijeka, 2002. str. 53-63 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), pregledni)
CROSBI ID: 87429 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strategija cjeloživotnog učenja u području odgoja i obrazovanja za okoliš - korak bliže djetetu
(Strategy of lifelong learning in the environmental education field - A step closer to child)
Autori
Uzelac, Vinka ; Pejčić, Aleksandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, cjeloviti rad (in extenso), pregledni
Izvornik
Cjeloživotnim učenjem korak bliže djetetu
/ Lepičnik Vodopivec, J.; Uzelac, V.; Arko Tomaić, V.; Vičić, K. - Rijeka, 2002, 53-63
Skup
Cjeloživotnim učenjem korak bliže djetetu
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 24.10.2002. - 25.10.2002
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
Okoliš; Održivi razvoj; Cjeloživotno učenje; Ekološki odgoj i obrazovanje; Odgoj i obrazovanje za okoliš; Dijete; Odgajatelji; Predškolski djelatnici
(Environment; Environmental development; Lifelong learning; Ecological education; Environmental education; Child; Pre - school teachers; Pre - school employeess)
Sažetak
U radu se polazi od toga da je cjeloživotno obrazovanje za okoliš proces koji nije ostvariv u samo jednom životnom razdoblju, na jednom mjestu, niti se ostvaruje ekskluzivno unutar pojedinog područja učenja. Proces se mora odvijati u školskim i neškolskim oblicima odgoja i obrazovanja, putem svih odgojno-obrazovnih područja, tijekom čitava života. Rečeno se ostvaruje u vidu općih preporuka, posebice onih koje se odnose na nova temeljna znanja i vještine, inovacije u učenju i podučavanju, vrijednosti obrazovanja, promišljanje uloge vodstva i savjetovanja u obrazovanju, umrežavanje obrazovanja, približavanje obrazovanja mjestu stanovanja, korištenje interneta i sl. Pojedine se faze i područja ekološkog obrazovanja/učenja moraju ponovno osmisliti kako bi-cijeloga života-svi ljudi, dakako i odgojno-obrazovni djelatnici, među kojima i predškolski djelatnici, mogli u najvećoj mjeri pridonijeti održivom razvoju. Ključ održivog razvoja-cjeloživotno učenje za okoliš-prijeko je potrebno za bolje svladavanje promijenjenih uvjeta ljudske egzistencije (Delores, J. 1998:110).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija