Pregled bibliografske jedinice broj: 874266
Glazba kao sredstvo obrazovanja romske djece
Glazba kao sredstvo obrazovanja romske djece // Obrazovanje za interkultuiralizam : Položaj Roma u odgoju i obrazovanju = Intercultural education : The Position of Roma in Education / Mlinarević, Vesnica ; Brust Nemet, Maja ; Bushati, Jozef (ur.).
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015. str. 571-595 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 874266 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Glazba kao sredstvo obrazovanja romske djece
(Music as a means of education for Roma children)
Autori
Popović, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Obrazovanje za interkultuiralizam : Položaj Roma u odgoju i obrazovanju = Intercultural education : The Position of Roma in Education
/ Mlinarević, Vesnica ; Brust Nemet, Maja ; Bushati, Jozef - Osijek : Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2015, 571-595
ISBN
978-953-6965-42-7
Skup
Položaj Roma u odgoju i obrazovanju = The Position of Roma in Education
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 08.01.2015. - 09.01.2015
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
neformalno obrazovanje, glazba, romska djeca, socijalna prilagođenost
(non-formal education, music, Roma children, and social adaptation)
Sažetak
Značaj je neformalnog obrazovanja postao veoma velik, tako da on ima iznimno važnu ulogu u današnjem vremenu stalnih i brzih promjena u globalnom svijetu življenja i poslovanja. UNESCO-ova definicija neformalnog obrazovanja svodi pojam neformalnog obrazovanja na organiziranu edukativnu djelatnost izvan formalnog sustava koja ima svrhu zadovoljiti potrebe korisnika, ali i ciljeve učenja. Prednosti glazbenog obrazovanja djece nebrojene su: od dokazanih pozitivnih djelovanja na kognitivne funkcije i pamćenje, glazbeno obrazovanje pridonosi i boljoj socijalnoj prilagođenosti. Stoga se glazbeno obrazovanje kao prinos nacionalnom programu za Rome nameće kao logično, a njegovo organiziranje u vidu različitih aktivnosti neformalnog obrazovanja najbolje primjenjivo. Ovaj rad opisuje rad i angažiranje poljske glazbenice romskih korijena Malgorzate Maggie Babiarz – Megitze, njezino uspješno spajanje romskog glazbenog naslijeđa s modernim očekivanjima zapadnjačke glazbe te trud da radionicama za djecu pruži nadu i mogućnost za kvalitetniji život Roma u Poljskoj. U radu je komentiran način njezina rada te moguće primjene kao primjer dobre prakse koji bi se sigurno mogao uspješno primijeniti u romskim zajednicama i u Republici Hrvatskoj.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Znanost o umjetnosti
Napomena
Zbornik je indeksiran u bazi ERIC.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Ana Popović
(autor)