Pregled bibliografske jedinice broj: 874088
Stručni suradnici u školskom sustavu : konceptualna rasprava u formi odgovora na četiri pitanja
Stručni suradnici u školskom sustavu : konceptualna rasprava u formi odgovora na četiri pitanja // Napredak (Zagreb), 139 (1998), 3; 336-347 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 874088 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stručni suradnici u školskom sustavu : konceptualna rasprava u formi odgovora na četiri pitanja
(School counsellors in the school system: conceptual discussion in the form of answers to four questions)
Autori
Silov, Mile
Izvornik
Napredak (Zagreb) (1330-0059) 139
(1998), 3;
336-347
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
stručni suradnici, specijalizirani stručnjaci ; razvoj ; savjet ; školski savjetodavni rad ; razvojno-pedagoška djelatnost ; razvojno-pedagoška služba ; školski sustav
(expert associates, specialized specialists ; development ; advice ; school counseling work ; developmental pedagogical activity ; developmental pedagogical service ; school system)
Sažetak
Autor je u ovoj konceptualnoj raspravi razmatrao temeljna pitanja smisla postojanja i prevladavanja teškoća u radu specijaliziranih stručnjaka, stručnih suradnika, u školskom sustavu. Metodološki to je izveo u formi odgovora na četiri (4) pitanja: 1. stručni suradnici, imate li vi svoju povijest? ; 2. stručni suradnici, tko ste vi? ; 3. stručni suradnici, postoje li teorije koje znanstveno opravdavaju smisao vašeg djelovanja? i 4. stručni suradnici, kamo vodi taj put? Odgovarajući na četiri (4) pitanja, autor je na teorijskoj (konceptualnoj) razini razmatrao povijest nastanka specijalista u školskom sustavu ; odnos između ideje razvoja, savjeta, razvojne djelatnosti i škole ; područja rada stručnih suradnika (na razini modela) i sustav školovanja pedagoga, psihologa i ostalih stručnih suradnika. Glavni put prevladavanja kriznog stanja u praksi stručnih suradnika nalazi se u definiciji: stručni suradnici su jezgra (nukleus) razvoja u školskom sustavu.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija