Pregled bibliografske jedinice broj: 87391
Eksperimentiranje programskim paketima, ali i modelima, neminovnost je nastave matematike u 21. stoljeću
Eksperimentiranje programskim paketima, ali i modelima, neminovnost je nastave matematike u 21. stoljeću // Utjecaj rješavanja problema na obrazovni učinak u nastavi matematike / Kadum, Vladimir (ur.).
Rovinj: HMD, Podružnica Istra, Pula, 1999. str. 48-60 (predavanje, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 87391 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Eksperimentiranje programskim paketima, ali i modelima, neminovnost je nastave matematike u 21. stoljeću
(Experimenting using computer software and mathematics models are necessary in 21. century)
Autori
Pavleković, Margita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Utjecaj rješavanja problema na obrazovni učinak u nastavi matematike
/ Kadum, Vladimir - Rovinj : HMD, Podružnica Istra, Pula, 1999, 48-60
Skup
Prvi stručno-metodički skup Metodika nastave matematike u osnovnim i srednjim školama
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 02.09.1999. - 04.09.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
nastava matematike; eksperiment; računalo; matematički modeli
(math classes; experiment; computer; mathematics model's)
Sažetak
Daju se primjeri paralelnih sati iz nastave matematike. Na jednom od njih nastava se izvodi standardno, a na drugom učenici eksperimentiraju. Pokazuje se da je nastava matematike učinkovitija kada učenici otkrivaju nove pojmove eksperimentiranjem.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA