Pregled bibliografske jedinice broj: 873792
Smisao odgoja i kvaliteta škole
Smisao odgoja i kvaliteta škole // Kvaliteta u odgoju i obrazovanju / Rosić, Vladimir (ur.).
Rijeka: Sveučilište u Rijeci, Pedagoški fakultet u Rijeci - Odsjek za pedagogiju, 1998. str. 39-46 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 873792 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Smisao odgoja i kvaliteta škole
(The meaning of education and the quality of school)
Autori
Silov, Mile
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Kvaliteta u odgoju i obrazovanju
/ Rosić, Vladimir - Rijeka : Sveučilište u Rijeci, Pedagoški fakultet u Rijeci - Odsjek za pedagogiju, 1998, 39-46
ISBN
953-6104-18-0
Skup
Međunarodni znanstveni kolokvij na temu Kvaliteta u odgoju i obrazovanju
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 19.02.1998. - 20.02.1998
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
smisao odgoja ; kvaliteta života ; kvaliteta škole ; razvojna djelatnost ; specijalizirani stručnjaci u školi ; hrvatska škola
(the meaning of education ; quality of life ; quality of school ; development activity ; specialists in the school ; Croatian school)
Sažetak
Autor je razmatrao odnos između smisla odgoja, kvalitete života i kvalitete škole. Suvremenom tendencijom u pedagogiji smatra se onu koja fenomen odgoja promatra u kontekstu kategorije razvoja, smisla i kvalitete života. Prikazom dva istraživanja o semantičkom značenju pojma odgoj i pet istraživanja indikatora kvalitete života autor je dokazivao tvrdnju da je odgoj jedan od indikatora kvalitete života. Rasprava o kvaliteti škole podrazumijeva i raspravu o pretpostavkama te vrste kvalitete čovjekova života. Autor je konstatirao dva modela: strukturalni i «mreža funkcija» koji sugeriraju što može biti predmet kvalitete škole. Potrebno je dogovoriti metodologiju provjeravanja indikatora koji čine kvalitetnu školu. U tome treba koristiti inozemna i domaća iskustva. Autor daje prednost internom u odnosu na eksterno provjeravanje kvalitete škole. Međutim, to nije moguće izvesti bez stručno osposobljenih, moralno odgovornih i kooperativnih specijalista u školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija