Pregled bibliografske jedinice broj: 873783
Pedagoška semantika – s posebnim obzirom na antinomiju odgoj – obrazovanje
Pedagoška semantika – s posebnim obzirom na antinomiju odgoj – obrazovanje // Pedagogija u socijalističkom samoupravnom društvu / Vrgoč, Hrvoje (ur.).
Zagreb: Hrvatski pedagoško-književni zbor, Savez pedagoških društava SR Hrvatske, 1980. str. 169-179 (pozvano predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 873783 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pedagoška semantika – s posebnim obzirom na antinomiju odgoj – obrazovanje
(Pedagogical semantics - with special regard to the antinomy of upbringing-education)
Autori
Silov, Mile
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Pedagogija u socijalističkom samoupravnom društvu
/ Vrgoč, Hrvoje - Zagreb : Hrvatski pedagoško-književni zbor, Savez pedagoških društava SR Hrvatske, 1980, 169-179
ISBN
0-000-00000-0
Skup
Pedagogija u socijalističkom samoupravnom društvu
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.05.1980. - 14.05.1980
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
pedagoška semantika ; antinomija ; odgoj ; obrazovanje ; terminologija
(pedagogical semantics ; antinomy ; upbringing ; education ; terminology)
Sažetak
Autor je svoj rad predstavio na Prvom kongresu pedagoga Hrvatske, Varaždin, 12.-14. svibnja 1980. Razmotrio je četiri pitanja od posebne važnosti za pedagogijsku znanost: prvo, određenje pedagoške semantike kao interdisciplinarnog znanstvenog područja (pedagogija-lingvistika) ; drugo, kritička analiza semantičkog polja termina odgoj i obrazovanje ; treće, dokazivanje autonomije (možda i dihotomije) odgoj – obrazovanje i četvrto, opravdanje jednog termina: odgoj ili obrazovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija