Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 873650

Uloga društvenih mreža u predstavljanju hrvatskih visokoškolskih ustanova


Golubić, Kruno
Uloga društvenih mreža u predstavljanju hrvatskih visokoškolskih ustanova, 2017., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 873650 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga društvenih mreža u predstavljanju hrvatskih visokoškolskih ustanova
(The Role of Social Networks in the Presentation of Croatian Higher Education Institutions)

Autori
Golubić, Kruno

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
14.03

Godina
2017

Stranica
193

Mentor
Banek Zorica, Mihaela

Ključne riječi
hrvatske visokoškolske ustanove, društvene mreže, Facebook, Twitter, YouTube, prisutnost na društvenim mrežama, komunikacijska strategija
(Croatian higher education, social networks, Facebook, Twitter, YouTube, social network presence, benefits of presence on social networks, communication strategy)

Sažetak
Cilj ovog rada bio je prikupljanje podataka o zastupljenosti hrvatskih visokoškolskih ustanova na društvenim mrežama zajedno s analizom sadržaja koje ustanove objavljuju kako bi se na osnovi prikupljenih podataka definirale smjernice za izradu komunikacijske strategije i ostvarivanje prisutnosti visokoškolskih ustanova na društvenim mrežama. Podaci o prisutnosti na društvenim mrežama prikupljani su tijekom akademske godine 2013/14. Od Ministarstva znanosti obrazovanja i sporta dobiven je popis svih hrvatskih visokoškolskih ustanova. U potrazi za poveznicama prema društvenim mrežama posjećene su web stranice svih ustanova s tog popisa. Na taj način željelo se osigurati da su pronađeni sadržaji na društvenim mrežama službeni odnosno da iza njih stoji ustanova. Od 133 pregledane stranice ustanova, na njih 53 pronađene su valjane poveznice prema društvenim mrežama. Kako bi se dobile povratne informacije i mišljenja o društvenim mrežama distribuirana su i dva anketna upitnika. Prvi upitnik bio je namijenjen ispitivanju stavova osoba povezanih s hrvatskim visokoškolskim ustanovama. Prikupljeno je 307 ispunjenih upitnika, a ispitanici su bili povezani sa 64 visokoškolske ustanove. Drugi upitnik, namijenjen ispitivanju stavova osoba zaduženih za prisutnost hrvatskih visokoškolskih ustanova na društvenim mrežama, poslan je na 53 ustanove za koje se utvrdilo da imaju prisutnost na društvenim mrežama. Na upitnik su odgovorile 24 ustanove. Provedena istraživanja pokazala su da ustanove imaju korist od prisutnosti na društvenim mrežama, ali da se ne koriste u punoj mjeri potencijalima koje im one pružaju. Kako bi ustanove mogle ostvariti puni potencijal koje im pružaju društvene mreže na kraju rada nalaze se i smjernice za izradu komunikacijske strategije putem društvenih mreža.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Mihaela Banek Zorica (mentor)

Avatar Url Kruno Golubić (autor)

Citiraj ovu publikaciju:

Golubić, Kruno
Uloga društvenih mreža u predstavljanju hrvatskih visokoškolskih ustanova, 2017., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
Golubić, K. (2017) 'Uloga društvenih mreža u predstavljanju hrvatskih visokoškolskih ustanova', doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Golubi\'{c}, Kruno}, year = {2017}, pages = {193}, keywords = {hrvatske visoko\v{s}kolske ustanove, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Facebook, Twitter, YouTube, prisutnost na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama, komunikacijska strategija}, title = {Uloga dru\v{s}tvenih mre\v{z}a u predstavljanju hrvatskih visoko\v{s}kolskih ustanova}, keyword = {hrvatske visoko\v{s}kolske ustanove, dru\v{s}tvene mre\v{z}e, Facebook, Twitter, YouTube, prisutnost na dru\v{s}tvenim mre\v{z}ama, komunikacijska strategija}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Golubi\'{c}, Kruno}, year = {2017}, pages = {193}, keywords = {Croatian higher education, social networks, Facebook, Twitter, YouTube, social network presence, benefits of presence on social networks, communication strategy}, title = {The Role of Social Networks in the Presentation of Croatian Higher Education Institutions}, keyword = {Croatian higher education, social networks, Facebook, Twitter, YouTube, social network presence, benefits of presence on social networks, communication strategy}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font