Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 872897

Prednosti i nedostatci organiziranja izvannastavnih glazbenih aktivnosti


Vidulin, Sabina
Prednosti i nedostatci organiziranja izvannastavnih glazbenih aktivnosti // Društveno-humanističke odrednice obrazovanja
Pula, Hrvatska, 2017. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 872897 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prednosti i nedostatci organiziranja izvannastavnih glazbenih aktivnosti
(Advantages and disadvantages of organizing the extracurricular musical activities)

Autori
Vidulin, Sabina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Društveno-humanističke odrednice obrazovanja / - , 2017

Skup
16. međunarodni znanstveni skup Dani Mate Demarina

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 27.04.2017. - 28.04.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
izvannastavne glazbene aktivnosti, škola, voditelji
(extracurricular musical activities, school, teachers)

Sažetak
Namjera autorice je ukazati na važnost organiziranog i planiranog provođenja slobodnog vremena učenika u osnovnoj školi, s naglaskom na sudjelovanje u izvannastavnim glazbenim aktivnostima. S ciljem utvrđivanja stavova učitelja glazbe (voditelja aktivnosti) o izvannastavnim glazbenim aktivnostima koje provode u školi, godine 2015. provedeno je istraživanje na uzorku od 77 učitelja glazbe. Zadaci istraživanja bili su: ispitati koje izvannastavne glazbene aktivnosti provode učitelji ; utvrditi postoji li interes učenika za ponuđene izvannastavne glazbene aktivnosti ; utvrditi primjerenost programa izvannastavnih glazbenih aktivnosti ; opisati ozračje u izvannastavnim glazbenim aktivnostima. Rezultati istraživanja ukazali su na prednosti i nedostatke organiziranja aktivnosti u hrvatskim školama. Voditelji ističu kako je interes učenika prosječan, program uglavnom prilagođen njihovim potrebama i sposobnostima što navodi na ponovno promišljanje o ponudi sadržaja, ali i načinu organizacije aktivnosti. Rezultati ukazuju i na uspješnu međusobnu suradnju učenika i učitelja te na ugodno radno ozračje zbog čega učenici vrlo rado dolaze i sudjeluju u njima. U školi se ponudom različitih izvannastavnih glazbenih aktivnosti može utjecati na proširivanje znanja i razvoj glazbenih umijeća učenika, stoga je ponuda novih programa, sadržaja i pristupa neminovna težimo li osuvremenjivanju tih aktivnosti i većem interesu učenika za sudjelovanje.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Sabina Vidulin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vidulin, Sabina
Prednosti i nedostatci organiziranja izvannastavnih glazbenih aktivnosti // Društveno-humanističke odrednice obrazovanja
Pula, Hrvatska, 2017. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
Vidulin, S. (2017) Prednosti i nedostatci organiziranja izvannastavnih glazbenih aktivnosti. U: Društveno-humanističke odrednice obrazovanja.
@article{article, author = {Vidulin, Sabina}, year = {2017}, keywords = {izvannastavne glazbene aktivnosti, \v{s}kola, voditelji}, title = {Prednosti i nedostatci organiziranja izvannastavnih glazbenih aktivnosti}, keyword = {izvannastavne glazbene aktivnosti, \v{s}kola, voditelji}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }
@article{article, author = {Vidulin, Sabina}, year = {2017}, keywords = {extracurricular musical activities, school, teachers}, title = {Advantages and disadvantages of organizing the extracurricular musical activities}, keyword = {extracurricular musical activities, school, teachers}, publisherplace = {Pula, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font