Pregled bibliografske jedinice broj: 872897
Prednosti i nedostatci organiziranja izvannastavnih glazbenih aktivnosti
Prednosti i nedostatci organiziranja izvannastavnih glazbenih aktivnosti // Društveno-humanističke odrednice obrazovanja
Pula, Hrvatska, 2017. (predavanje, nije recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 872897 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prednosti i nedostatci organiziranja izvannastavnih glazbenih aktivnosti
(Advantages and disadvantages of organizing the extracurricular musical activities)
Autori
Vidulin, Sabina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Društveno-humanističke odrednice obrazovanja
/ - , 2017
Skup
16. međunarodni znanstveni skup Dani Mate Demarina
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 27.04.2017. - 28.04.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
izvannastavne glazbene aktivnosti, škola, voditelji
(extracurricular musical activities, school, teachers)
Sažetak
Namjera autorice je ukazati na važnost organiziranog i planiranog provođenja slobodnog vremena učenika u osnovnoj školi, s naglaskom na sudjelovanje u izvannastavnim glazbenim aktivnostima. S ciljem utvrđivanja stavova učitelja glazbe (voditelja aktivnosti) o izvannastavnim glazbenim aktivnostima koje provode u školi, godine 2015. provedeno je istraživanje na uzorku od 77 učitelja glazbe. Zadaci istraživanja bili su: ispitati koje izvannastavne glazbene aktivnosti provode učitelji ; utvrditi postoji li interes učenika za ponuđene izvannastavne glazbene aktivnosti ; utvrditi primjerenost programa izvannastavnih glazbenih aktivnosti ; opisati ozračje u izvannastavnim glazbenim aktivnostima. Rezultati istraživanja ukazali su na prednosti i nedostatke organiziranja aktivnosti u hrvatskim školama. Voditelji ističu kako je interes učenika prosječan, program uglavnom prilagođen njihovim potrebama i sposobnostima što navodi na ponovno promišljanje o ponudi sadržaja, ali i načinu organizacije aktivnosti. Rezultati ukazuju i na uspješnu međusobnu suradnju učenika i učitelja te na ugodno radno ozračje zbog čega učenici vrlo rado dolaze i sudjeluju u njima. U školi se ponudom različitih izvannastavnih glazbenih aktivnosti može utjecati na proširivanje znanja i razvoj glazbenih umijeća učenika, stoga je ponuda novih programa, sadržaja i pristupa neminovna težimo li osuvremenjivanju tih aktivnosti i većem interesu učenika za sudjelovanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija