Pregled bibliografske jedinice broj: 872837
UPORABA DIGITALNIH MEDIJA U UČENJU S CILJEM RAZVOJA INFORMACIJSKE PISMENOSTI
UPORABA DIGITALNIH MEDIJA U UČENJU S CILJEM RAZVOJA INFORMACIJSKE PISMENOSTI // 16. Dani Mate Demarina "Društveno-humanističke odrednice obrazovanja"
Pula, Hrvatska, 2017. str. - (predavanje, međunarodna recenzija, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 872837 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
UPORABA DIGITALNIH MEDIJA U UČENJU S CILJEM RAZVOJA INFORMACIJSKE PISMENOSTI
(USE OF DIGITAL MEDIA IN LEARNING IN ORDER TO DEVELOPMENT OF INFORMATION LITERACY)
Autori
Nikčević-Milković, Anela
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Izvornik
16. Dani Mate Demarina "Društveno-humanističke odrednice obrazovanja"
/ - , 2017
Skup
16. Dani Mate Demarina "Društveno-humanističke odrednice obrazovanja"
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 27.04.2017. - 28.04.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
razvoj informacijske pismenosti, digitalni mediji u učenju, Upitnik uporabe digitalnih medija za učenje.
(development of information literacy, digital media in learning, questionnaire use of digital media for learning)
Sažetak
U uvodnom dijelu rada raspravlja se o razvoju informacijske pismenosti (IP) općenito, potom se daju primjeri razvoja IP u jednoj slabo razvijenoj državi (Kolumbiji) i jednoj visoko razvijenoj državi (USA), da bi se zatim napravio presjek razvoja IP u odgojno- obrazovnom sustavu Hrvatske s preporukama za njen daljnji razvoj. Empirijski dio rada pokazuje da učenici predmetne nastave u osnovnoj školi digitalne medije najviše koriste za čitanje, kao pomoć u učenju matematike te da preferiraju okoline bogate suvremenim tehnologijama. Učenicima je domaća zadaća prihvatljivija, lakša i učinkovitija kada ju mogu obavljati uz pomoć suvremenih medija, a viši školski uspjeh postižu kada im je svejedno kako je nastava oblikovana (suvremeno ili klasično). Učenici kojima digitalni mediji olakšavaju učenje preferiraju korištenje digitalnih medija u nastavi i pri samostalnom učenju kod kuće. Učenicima koji više vremena provode na računalu digitalni mediji olakšavaju učenje te češće digitalne medije koriste za učenje kod kuće. Učenicima nižih razreda predmetne nastave i višeg školskog uspjeha digitalni mediji više olakšavaju učenje. Učenici višeg školskog uspjeha te dječaci i mladići više koriste digitalne medije za samostalno učenje kod kuće.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija