Pregled bibliografske jedinice broj: 872105
Primjena sustava Moodle u metodici nastavne likovne kulture
Primjena sustava Moodle u metodici nastavne likovne kulture // Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu, 6-7 (2016), 86-102 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 872105 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena sustava Moodle u metodici nastavne
likovne kulture
(The aplication of Moodle in the didactic of
teaching art)
Autori
Kuščević, Dubravka ; Tomaš, Suzana ; Mornar, Ivana
Izvornik
Zbornik radova Filozofskog fakulteta u Splitu (1846-9426) 6-7
(2016);
86-102
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
informacijska i komunikacijska tehnologija ; sustav e-učenja Moodle ; visokoškolsko obrazovanje ; Metodika nastave likovne kulture
(Information and communication technology ; system for e-learning Moodle ; tertiary education ; Didactic of Teaching Art)
Sažetak
U današnje vrijeme upotreba informacijske i komunikacijske tehnologije (ICT, engl. Information and Communications Technology) zastupljena je u svim životnim područjima pa je iz tog razloga nezaobilazna i u nastavom procesu. Stoga je ICT i kvalitetna podrška nastavnicima u realizaciji nastavnog procesa, što predstavlja novu paradigmu stjecanja znanja studenata u 21. stoljeću. Razvoj ICT-a uz primjenu pedagogijskih načela omogućio je nastanak nove obrazovne paradigme – e-učenja. E-učenje implementira se u sustavima e-učenja, a uz dobro oblikovan i isporučen nastavni sadržaj pruža mogućnosti i mrežnog i hibridnog scenarija učenja, poučavanja i testiranja znanja studenata. U ovom radu prikazane su mogućnosti primjene sustava e-učenja u visokoškolskom obrazovanju. Na uzorku od 80 studentica 3., 4. i 5. godine Filozofskog fakulteta Učiteljskog studija u Splitu ispitivalo se mišljenje o kvaliteti oblikovanih nastavnih sadržaja kolegija Metodika nastave likovne kulture na sustavu Moodle. Analizom dobivenih rezultata utvrđeno je da su nastavni sadržaji oblikovani na kvalitetan, jednostavan i poučan način te da kao takvi uvelike pridonose procesu učenja, poučavanja i testiranja znanja studentica. Prema mišljenju studentica utvrđeno je da se nastavni sadržaji kolegija Metodika nastave likovne kulture mogu oblikovati, razvijati i implementirati u nastavni proces pomoću sustava Moodle.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu