Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 872096

Područja moralnog rasuđivanja u marketinškom oglašavanju


Balog, Antal
Područja moralnog rasuđivanja u marketinškom oglašavanju // “Savremeni preduzetnički menadžment i organizacija u digitalnoj eri u zemljama u tranziciji: prepreke i mogućnosti” / Petković, Saša (ur.).
Banja Luka: Ekonomski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci, 2016. str. 94-107 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 872096 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Područja moralnog rasuđivanja u marketinškom oglašavanju
(Areas of Moral Judgement in Marketing Advertising)

Autori
Balog, Antal

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
“Savremeni preduzetnički menadžment i organizacija u digitalnoj eri u zemljama u tranziciji: prepreke i mogućnosti” / Petković, Saša - Banja Luka : Ekonomski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci, 2016, 94-107

ISBN
978-99938-46-69-7

Skup
Šesti interkatedarski skup katedri za menadžment zemalja Jugoistočne Europe i naučna konferencija

Mjesto i datum
Banja Luka, Bosna i Hercegovina, 07.10.2016. - 08.10.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
marketinško oglašavanje, moralna prosudba, poslovna etika
(marketing advertising, moral deliberation, business ethics)

Sažetak
U okruženju slobodnog tržišta i međusobnog gospodarskog natjecanja poslovnih subjekata, svaki od tržišnih takmaca nastoji pridobiti što veći broj kupaca za sebe. U tim se poslovnim međuodnosima, osim ekonomskih i društvenih čimbenika, prepleću različite društvene vrijednosti i norme. Društveni će akteri pojedinim društvenim vrijednostima i normama davati prednost pred drugima - jedne će naglašavati, a druge će prigušivati ili ih pokušati zaobići u poslovanju. U tom su području sudionici u poslovnom procesu ponajprije prodavatelji i kupci, a s njima marketinške agencije i mediji stupaju u poslovne odnose koji nužno imaju implikacije za koje se može tvrditi da imaju moralne atribute. Cilj rada jest sagledati i objasniti sljedeće težišne oblike moralnog postupanja poslovnih subjekata u području poslovnog oglašavanja: istinitost oglašavanja, vrste manipulacija uz prateće prisile, paternalizam poslovnog oglašavanja, sprečavanje oglašavanja i distribucija moralne odgovornosti u oglašavanju. Međusobna ravnoteža nabrojenih moralnih aspekata marketinškog oglašavanja pruža poslovanju gospodarskih subjekata sukladnost s ekonomskim i etičkim načelima. Glavna metoda istraživanja temelji se na uspoređivanju različitih stajališta autora u postojećoj stručnoj literaturi. Kao rezultat istraživanja može se navesti da je obveza poslovnih subjekata kontinuirano moralno promišljanje onih poslovnih aktivnosti i okolnosti u marketinškom oglašavanju koje imaju ili bi mogle imati moralne implikacije u odnosu na dionike marketinškog procesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište s pravom javnosti Baltazar Zaprešić

Profili:

Avatar Url Antal Balog (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Balog, Antal
Područja moralnog rasuđivanja u marketinškom oglašavanju // “Savremeni preduzetnički menadžment i organizacija u digitalnoj eri u zemljama u tranziciji: prepreke i mogućnosti” / Petković, Saša (ur.).
Banja Luka: Ekonomski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci, 2016. str. 94-107 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Balog, A. (2016) Područja moralnog rasuđivanja u marketinškom oglašavanju. U: Petković, S. (ur.)“Savremeni preduzetnički menadžment i organizacija u digitalnoj eri u zemljama u tranziciji: prepreke i mogućnosti”.
@article{article, author = {Balog, Antal}, editor = {Petkovi\'{c}, S.}, year = {2016}, pages = {94-107}, keywords = {marketin\v{s}ko ogla\v{s}avanje, moralna prosudba, poslovna etika}, isbn = {978-99938-46-69-7}, title = {Podru\v{c}ja moralnog rasu\djivanja u marketin\v{s}kom ogla\v{s}avanju}, keyword = {marketin\v{s}ko ogla\v{s}avanje, moralna prosudba, poslovna etika}, publisher = {Ekonomski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci}, publisherplace = {Banja Luka, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {Balog, Antal}, editor = {Petkovi\'{c}, S.}, year = {2016}, pages = {94-107}, keywords = {marketing advertising, moral deliberation, business ethics}, isbn = {978-99938-46-69-7}, title = {Areas of Moral Judgement in Marketing Advertising}, keyword = {marketing advertising, moral deliberation, business ethics}, publisher = {Ekonomski fakultet Univerziteta u Banjoj Luci}, publisherplace = {Banja Luka, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font