Pregled bibliografske jedinice broj: 871996
Naša samoupravna škola – odrednice za definiranje i pravci razvoja
Naša samoupravna škola – odrednice za definiranje i pravci razvoja // Odgojna funkcija škole i društva / Zaninović, Mate (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 1990. str. 61-68 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 871996 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Naša samoupravna škola – odrednice za definiranje i pravci razvoja
(Our self-governing schools - guidelines for the definition and development directions)
Autori
Silov, Mile
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Odgojna funkcija škole i društva
/ Zaninović, Mate - Zadar : Sveučilište u Zadru, 1990, 61-68
ISBN
0-000-00000-0
Skup
Odgojna funkcija škole i društva
Mjesto i datum
Zadar, Jugoslavija, 14.10.1986. - 15.10.1986
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
samoupravna škola, kriza škole, teorije škole i modeli škole
(self-managing school, school crises, school theories and school models)
Sažetak
Autor polazi od tvrdnje da je samoupravna škola djelotvoran odgovor na današnju krizu škole. Samoupravna škola je model škole prihvaćen u društvima bez obzira na dominirajuće doktrine (liberalizam, konzervatizam ili socijalizam). U povijesti školstva i pedagogije nema značajnijeg pedagoga koji nije zagovarao samoupravu učenika i učitelja (A. S. Neill, A. S. Makarenko, reformski pokreti i dr.). Autor je svoje tvrdnje izložio u 6 teza, od zahtjeva za smislenom teorijom škole preko podruštvljavanja funkcije škole, emancipacijskog odgoja do humanizma samoupravne škole
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija