Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 871996

Naša samoupravna škola – odrednice za definiranje i pravci razvoja


Silov, Mile
Naša samoupravna škola – odrednice za definiranje i pravci razvoja // Odgojna funkcija škole i društva / Zaninović, Mate (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 1990. str. 61-68 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 871996 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Naša samoupravna škola – odrednice za definiranje i pravci razvoja
(Our self-governing schools - guidelines for the definition and development directions)

Autori
Silov, Mile

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Odgojna funkcija škole i društva / Zaninović, Mate - Zadar : Sveučilište u Zadru, 1990, 61-68

ISBN
0-000-00000-0

Skup
Odgojna funkcija škole i društva

Mjesto i datum
Zadar, Jugoslavija, 14.10.1986. - 15.10.1986

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
samoupravna škola, kriza škole, teorije škole i modeli škole
(self-managing school, school crises, school theories and school models)

Sažetak
Autor polazi od tvrdnje da je samoupravna škola djelotvoran odgovor na današnju krizu škole. Samoupravna škola je model škole prihvaćen u društvima bez obzira na dominirajuće doktrine (liberalizam, konzervatizam ili socijalizam). U povijesti školstva i pedagogije nema značajnijeg pedagoga koji nije zagovarao samoupravu učenika i učitelja (A. S. Neill, A. S. Makarenko, reformski pokreti i dr.). Autor je svoje tvrdnje izložio u 6 teza, od zahtjeva za smislenom teorijom škole preko podruštvljavanja funkcije škole, emancipacijskog odgoja do humanizma samoupravne škole

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Mile Silov (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Silov, Mile
Naša samoupravna škola – odrednice za definiranje i pravci razvoja // Odgojna funkcija škole i društva / Zaninović, Mate (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, 1990. str. 61-68 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Silov, M. (1990) Naša samoupravna škola – odrednice za definiranje i pravci razvoja. U: Zaninović, M. (ur.)Odgojna funkcija škole i društva.
@article{article, author = {Silov, Mile}, editor = {Zaninovi\'{c}, M.}, year = {1990}, pages = {61-68}, keywords = {samoupravna \v{s}kola, kriza \v{s}kole, teorije \v{s}kole i modeli \v{s}kole}, isbn = {0-000-00000-0}, title = {Na\v{s}a samoupravna \v{s}kola – odrednice za definiranje i pravci razvoja}, keyword = {samoupravna \v{s}kola, kriza \v{s}kole, teorije \v{s}kole i modeli \v{s}kole}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Jugoslavija} }
@article{article, author = {Silov, Mile}, editor = {Zaninovi\'{c}, M.}, year = {1990}, pages = {61-68}, keywords = {self-managing school, school crises, school theories and school models}, isbn = {0-000-00000-0}, title = {Our self-governing schools - guidelines for the definition and development directions}, keyword = {self-managing school, school crises, school theories and school models}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru}, publisherplace = {Zadar, Jugoslavija} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font