Pregled bibliografske jedinice broj: 871968
Metoda igranja uloga u nastavnom predmetu priroda i društvo
Metoda igranja uloga u nastavnom predmetu priroda i društvo // Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja / Kramar, Martin i Duh, Matjaž (ur.).
Maribor: Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 2000. str. 420-426 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 871968 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metoda igranja uloga u nastavnom predmetu priroda i društvo
(A Method of Playing the Role in the Subject Nature and Society)
Autori
Silov, Mile
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja
/ Kramar, Martin i Duh, Matjaž - Maribor : Pedagoška fakulteta Univerze v Mariboru, 2000, 420-426
ISBN
86-80693-56-1
Skup
Didaktični in metodični vidiki nadaljnega razvoja izobraževanja
Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 25.11.1999. - 26.11.1999
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
metoda igranja uloga, škola, nastavni predmet priroda i društvo
(method of playing role, school, subject of nature and society)
Sažetak
Autor polazi od shvaćanja da je igra oblik ludičkog ponašanja u kojoj čovjek ostvaruje zbiljnost vlastitog opstanka s onu stranu rada. Napravljen je pregled poznatih teorija i igre i sažeto opisana njena povijest. U odgoju i obrazovanju igra ima posebno važno mjesto. Metodom igranja uloga integriraju se razni oblici čovjekova izraza i ostale metode U nastavnom predmetu priroda i društvo metoda igranja uloga pomaže u stjecanju znanja, vještine, navike, vrijednosti i stavove.. Autor je metodu uloga razmatrao na teorijskoj razini, priopćavanja iskustava i empirijskom analizom sadržaja scenarija epizoda napisanih na osnovi programa predmeta priroda i društvo (N=48). Prikupljene podatke autor je razvrstao u posebnu tablicu, što mu je omogućili znanstvenu analizi navedenih podataka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija