Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 871967

Strategije učenja stranoga jezika – osvrt na prošlost, trenutak u sadašnjosti i pogled u budućnost


Pavičić Takač, Višnja
Strategije učenja stranoga jezika – osvrt na prošlost, trenutak u sadašnjosti i pogled u budućnost // 8. savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika
Zagreb, Hrvatska, 2015. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)


CROSBI ID: 871967 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije učenja stranoga jezika – osvrt na prošlost, trenutak u sadašnjosti i pogled u budućnost
(Second Language Learning Strategies – reflection of the past, a moment in the present and a view into the future)

Autori
Pavičić Takač, Višnja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, ostalo

Skup
8. savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.07.2015. - 11.07.2015

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
strategije učenja jezika, samoregulacija
(language learning strategies, self-regulation)

Sažetak
Jedan je od najvažnijih ciljeva suvremene nastave stranih jezika poučiti učenike kako učiti da bi se osposobili za samostalno obrazovanje i usavršavanje izvan nastave ili nakon završetka formalnoga školovanja. Učenici, dakle, moraju naučiti kako učinkovito učiti, a nastavnici moraju naučiti kako da im pri tome pomognu i usmjere ih. U tom se kontekstu posljednjih četrdesetak godina bilježi izuzetno zanimanje primijenjenih lingvista za strategije učenja, tj. upravo onih (svjesnih i automatiziranih) djelovanja ili tehnika koje učenici u određenom trenutku odabiru kako bi riješili konkretan problem, odnosno jezični zadatak. U analizi istraživanja strategija učenja jasno se mogu raščlaniti tri razdoblja: početak istraživanja, istraživački boom te najnovije razdoblje koje bismo mogli nazvati razdobljem samoregulacije učenja. U ovom ćemo izlaganju pokušati dati odgovor na pitanja kao što su: koja su obilježja navedenih razdoblja, koja su ključna saznanja, što još ne znamo i, konačno, što smo mi, istraživači strategija učenja, dali nastavnicima i učenicima stranih jezika, a što smo im ostali dužni.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Višnja Pavičić Takač (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavičić Takač, Višnja
Strategije učenja stranoga jezika – osvrt na prošlost, trenutak u sadašnjosti i pogled u budućnost // 8. savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika
Zagreb, Hrvatska, 2015. (pozvano predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, ostalo)
Pavičić Takač, V. (2015) Strategije učenja stranoga jezika – osvrt na prošlost, trenutak u sadašnjosti i pogled u budućnost. U: 8. savjetovanje za lektore hrvatskoga kao inoga jezika.
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c} Taka\v{c}, Vi\v{s}nja}, year = {2015}, keywords = {strategije u\v{c}enja jezika, samoregulacija}, title = {Strategije u\v{c}enja stranoga jezika – osvrt na pro\v{s}lost, trenutak u sada\v{s}njosti i pogled u budu\'{c}nost}, keyword = {strategije u\v{c}enja jezika, samoregulacija}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c} Taka\v{c}, Vi\v{s}nja}, year = {2015}, keywords = {language learning strategies, self-regulation}, title = {Second Language Learning Strategies – reflection of the past, a moment in the present and a view into the future}, keyword = {language learning strategies, self-regulation}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font