Pregled bibliografske jedinice broj: 871765
Mješovito poučavanje u vojnom obrazovanju
Mješovito poučavanje u vojnom obrazovanju // Međunarodni znanstveno-stručni skup "Sadašnjost za budućnost odgoja - mogućnosti i izazovi" / Kokanović Tihana, Opić Siniša, Jurčević Lozančić Anka (ur.).
Sisak: Dječiji vrtić Sisak Stari, 2017. str. 146-147 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 871765 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mješovito poučavanje u vojnom obrazovanju
(Blended learning in military education)
Autori
Kozina, Andrija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Međunarodni znanstveno-stručni skup "Sadašnjost za budućnost odgoja - mogućnosti i izazovi"
/ Kokanović Tihana, Opić Siniša, Jurčević Lozančić Anka - Sisak : Dječiji vrtić Sisak Stari, 2017, 146-147
ISBN
978-953-57449-2-4
Skup
"Sadašnjost za budućnost odgoja - mogućnosti i izazovi"
Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 20.04.2017. - 21.04.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
alti za provedbu mješovitog poučavanja ; sinhronizirano poučavanje ; nesinhronizirano poučavanje ; simulacijske vježbe ; vojna izobrazba
(tools for implementstion of blednded learning ; synchronised learning ; asynchronous learning ; simulation exercises ; military training)
Sažetak
Mješovito poučavanje (engl. blended learning, hybrid learning, mixed mode learning) je jedan od mnogih oblika e-poučavanja, Zamisao o mješovitom poučavanju, kao jednom od oblika e- obrazovanja koji se danas sve više primjenjuje u vojnom obrazovanju članica Organizacije Sjevernoatlantskog ugovora (NATO), potekla je iz Konzorcija Partnerstva za mir (engl. Partnership for Peace Consortium), uz provedbu programa DEEP (Defence Education Enhancement Programme), s misijom doprinosa međunarodnoj sigurnosti edukacijom časnika, dočasnika i civilnih dužnosnika koji rade u ministarstvima obrane zemalja partnera u skladu s zapadnim standardima i vrijednostima obrambenog obrazovanja. Uvođenje mješovitog poučavanja u vojno obrazovanje skratilo je boravak polaznika na predavačkoj nastavi, koja je smanjena, ali nije sasvim odbačena. Cilj mješovitog poučavanja je sinergija najboljih značajki klasičnog predavanja s najboljim elementima e- učenja, uz razne oblike radionica kako bi se postiglo aktivno poučavanje polaznika. Snaga je mješovitog poučavanja u tome što je ono prirodan slijed prerastanja tradicionalnih oblika poučavanja, npr. predavačkog, u aktivne, visoko prilagođene individualizirane oblike uz primjenu komunikacijsko-informacijskih tehnologija. Takav je oblik poučavanja prilika za povezivanje prednosti komunikacijsko- informacijskih tehnologija i tradicionalnog predavanja. Primjena različitih metoda poučavanja povećava zainteresiranost i aktivnost polaznika te nudi više fleksibilnosti kod njihove raspodjele vremena jer sami odlučuju koliko će vremena posvetiti u samostalnom učenju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Zagrebu
Profili:
Andrija Kozina
(autor)