Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 871765

Mješovito poučavanje u vojnom obrazovanju


Kozina, Andrija
Mješovito poučavanje u vojnom obrazovanju // Međunarodni znanstveno-stručni skup "Sadašnjost za budućnost odgoja - mogućnosti i izazovi" / Kokanović Tihana, Opić Siniša, Jurčević Lozančić Anka (ur.).
Sisak: Dječiji vrtić Sisak Stari, 2017. str. 146-147 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 871765 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mješovito poučavanje u vojnom obrazovanju
(Blended learning in military education)

Autori
Kozina, Andrija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Međunarodni znanstveno-stručni skup "Sadašnjost za budućnost odgoja - mogućnosti i izazovi" / Kokanović Tihana, Opić Siniša, Jurčević Lozančić Anka - Sisak : Dječiji vrtić Sisak Stari, 2017, 146-147

ISBN
978-953-57449-2-4

Skup
"Sadašnjost za budućnost odgoja - mogućnosti i izazovi"

Mjesto i datum
Sisak, Hrvatska, 20.04.2017. - 21.04.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
alti za provedbu mješovitog poučavanja ; sinhronizirano poučavanje ; nesinhronizirano poučavanje ; simulacijske vježbe ; vojna izobrazba
(tools for implementstion of blednded learning ; synchronised learning ; asynchronous learning ; simulation exercises ; military training)

Sažetak
Mješovito poučavanje (engl. blended learning, hybrid learning, mixed mode learning) je jedan od mnogih oblika e-poučavanja, Zamisao o mješovitom poučavanju, kao jednom od oblika e- obrazovanja koji se danas sve više primjenjuje u vojnom obrazovanju članica Organizacije Sjevernoatlantskog ugovora (NATO), potekla je iz Konzorcija Partnerstva za mir (engl. Partnership for Peace Consortium), uz provedbu programa DEEP (Defence Education Enhancement Programme), s misijom doprinosa međunarodnoj sigurnosti edukacijom časnika, dočasnika i civilnih dužnosnika koji rade u ministarstvima obrane zemalja partnera u skladu s zapadnim standardima i vrijednostima obrambenog obrazovanja. Uvođenje mješovitog poučavanja u vojno obrazovanje skratilo je boravak polaznika na predavačkoj nastavi, koja je smanjena, ali nije sasvim odbačena. Cilj mješovitog poučavanja je sinergija najboljih značajki klasičnog predavanja s najboljim elementima e- učenja, uz razne oblike radionica kako bi se postiglo aktivno poučavanje polaznika. Snaga je mješovitog poučavanja u tome što je ono prirodan slijed prerastanja tradicionalnih oblika poučavanja, npr. predavačkog, u aktivne, visoko prilagođene individualizirane oblike uz primjenu komunikacijsko-informacijskih tehnologija. Takav je oblik poučavanja prilika za povezivanje prednosti komunikacijsko- informacijskih tehnologija i tradicionalnog predavanja. Primjena različitih metoda poučavanja povećava zainteresiranost i aktivnost polaznika te nudi više fleksibilnosti kod njihove raspodjele vremena jer sami odlučuju koliko će vremena posvetiti u samostalnom učenju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Sveučilište u Zagrebu

Profili:

Avatar Url Andrija Kozina (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada dvss.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Kozina, Andrija
Mješovito poučavanje u vojnom obrazovanju // Međunarodni znanstveno-stručni skup "Sadašnjost za budućnost odgoja - mogućnosti i izazovi" / Kokanović Tihana, Opić Siniša, Jurčević Lozančić Anka (ur.).
Sisak: Dječiji vrtić Sisak Stari, 2017. str. 146-147 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, ostalo)
Kozina, A. (2017) Mješovito poučavanje u vojnom obrazovanju. U: Kokanović Tihana, Opić Siniša, Jurčević Lozančić Anka (ur.)Međunarodni znanstveno-stručni skup "Sadašnjost za budućnost odgoja - mogućnosti i izazovi".
@article{article, author = {Kozina, Andrija}, year = {2017}, pages = {146-147}, keywords = {alti za provedbu mje\v{s}ovitog pou\v{c}avanja, sinhronizirano pou\v{c}avanje, nesinhronizirano pou\v{c}avanje, simulacijske vje\v{z}be, vojna izobrazba}, isbn = {978-953-57449-2-4}, title = {Mje\v{s}ovito pou\v{c}avanje u vojnom obrazovanju}, keyword = {alti za provedbu mje\v{s}ovitog pou\v{c}avanja, sinhronizirano pou\v{c}avanje, nesinhronizirano pou\v{c}avanje, simulacijske vje\v{z}be, vojna izobrazba}, publisher = {Dje\v{c}iji vrti\'{c} Sisak Stari}, publisherplace = {Sisak, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kozina, Andrija}, year = {2017}, pages = {146-147}, keywords = {tools for implementstion of blednded learning, synchronised learning, asynchronous learning, simulation exercises, military training}, isbn = {978-953-57449-2-4}, title = {Blended learning in military education}, keyword = {tools for implementstion of blednded learning, synchronised learning, asynchronous learning, simulation exercises, military training}, publisher = {Dje\v{c}iji vrti\'{c} Sisak Stari}, publisherplace = {Sisak, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font