Pregled bibliografske jedinice broj: 871725
Autonomija škole
Autonomija škole // Prilozi razvoju pluralizma u odgoju i školstvu (zbornik radova) / Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 1994. str. 62-73
CROSBI ID: 871725 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Autonomija škole
(The autonomy of schools)
Autori
Silov, Mile
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Prilozi razvoju pluralizma u odgoju i školstvu (zbornik radova)
Urednik/ci
Matijević, Milan
Izdavač
Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
1994
Raspon stranica
62-73
ISBN
953-175-038-6
Ključne riječi
autonomija škole, pluralizam, odgoj, školstvo
(autonomy of schools, pluralism, education, schooling)
Sažetak
Ovaj je rad nastao u prvim godinama samostalne hrvatske države, kada se afirmirao princip pluralizma i autonomije subjekata. Autor je objasnio pojam autonomije s motrišta lingvistike, posebno terminološke i semantičke analize. Istraženo je shvaćanje autonomije u ostalim znanostima. Pojam autonomije škole i pedagogijske znanosti bio je aktualan u razdoblju duhovno-znanstvene pedagogije. U Europi su aktualizirane rasprave o autonomiji škole. Autor je naveo i pojasnio vrste autonomije škole (programsku, financijsku, kadrovsku, voditeljsku, stručno-metodičku, profesionalnu i evaluacijsku). Konstruirana je i skala sudova za moguće ispitivanje stupnjeva autonomije osnovne i srednje škole
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija