Pregled bibliografske jedinice broj: 871630
Stručni suradnici u osnovnoj školi
Stručni suradnici u osnovnoj školi // Osnovna škola na pragu XXI. stoljeća: unutarnja reforma osnovne škole (zbornik radova) / Matijević, Milan (ur.).
Zagreb: Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Katehetski salezijanski centar, 1991. str. 194-208
CROSBI ID: 871630 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stručni suradnici u osnovnoj školi
(Professional assistants in elementary school)
Autori
Silov, Mile
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Osnovna škola na pragu XXI. stoljeća: unutarnja reforma osnovne škole (zbornik radova)
Urednik/ci
Matijević, Milan
Izdavač
Institut za pedagogijska istraživanja Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu ; Katehetski salezijanski centar
Grad
Zagreb
Godina
1991
Raspon stranica
194-208
ISBN
86-81795-01-5
Ključne riječi
školski savjetodavni rad, školski sustav, osnovna škola
(school counselling, school system, elementary school)
Sažetak
Ovaj je rad nastao u okviru planiranih aktivnosti na istraživačkom projektu Unutarnja reforma osnovne škole i priprema mladih za XXI. stoljeće (voditelj: dr. sc. M. Matijević) u razdoblju 1986. do 1991. godine. U radu se dokazuje osnovna hipoteza: Školski savjetodavni rad je humanističko-antropološka orijentacije škole i odgoja u njoj, ali se organizacijski različito izvodi. Ovako definiran školski savjetodavni rad je suprotan psihologijsko-personalističkoj varijanti savjetodavnog rada. U dokazivanju osnovne hipoteze autor je istraživao povijest školskog savjetodavnog rada i teorijska shvaćanja o važnosti tog podsustava škole. Posebna je pozornost dana uvjetima za uspješan rad stručnih suradnika. Osnovni uvjet za afirmaciju stručnih suradnika je autonomija škole (str. 196). Izvedena je i stručna analiza programske orijentacije stručnih suradnika u nas i u svijetu. Autor je odgovorio i na pitanje kako pravno regulirati djelatnost stručnih suradnika i znanstveno predvidjeti budućnost stručnih suradnika. Napravljena je analiza različitih vrsta kritika rada stručnih suradnika.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija