Pregled bibliografske jedinice broj: 871621
Oblici praćenja, procjenjivanja i samoprocjenjivanja ponašanja učenika u našoj školi
Oblici praćenja, procjenjivanja i samoprocjenjivanja ponašanja učenika u našoj školi // Odgoj i samoupravljanje, zbornik radova / Previšić, Vlatko (ur.).
Zagreb: Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, 1981. str. 153-177
CROSBI ID: 871621 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oblici praćenja, procjenjivanja i samoprocjenjivanja ponašanja učenika u našoj školi
(The forms of assessment and self-assessment of students behavior)
Autori
Peašinović, Ranka ; Silov, Mile
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Odgoj i samoupravljanje, zbornik radova
Urednik/ci
Previšić, Vlatko
Izdavač
Zavod za pedagogiju Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
1981
Raspon stranica
153-177
ISSN
0351-4889
Ključne riječi
škola, ponašanje učenika, oblici praćenja, procjenjivanja i samoprocjenjivanja
(school, pupil behavior, forms of assessment and self-assessment)
Sažetak
U radu su razmotreni svi bitni aspekti pedagogijskog pitanja koje se odnosi na moralni razvitak učenika u našim školama. Sustavno praćenje i (samo)procjenjivanje ponašanja je složeni društveni i pedagoški problem. Autori su izveli povijesnu analizu ocjenjivanja vladanja učenika u školama različitih društveno-političkih sustava. Razmotreno je pitanje cilja, značaja i funkcije praćenja i (samo)procjenjivanja ponašanja učenika u školi samoupravnog modela. Nakon opsežne teorijske analize odabrane teme, autori su konstruirali skale sudova za procjenjivanje ponašanja učenika pod nazivom Procijeni sebe i druge i tekst za učenike pod nazivom Upoznaj sebe i druge. Autori su konstatirali da skale procjenjivanja pružaju mogućnost "aktiviranja cijelog razreda, samog učenika, razrednika i nastavnika.." (str. 161)
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb