Pregled bibliografske jedinice broj: 871603
Alternativne metode izrade zadataka iz fizike u sustavu Moodle
Alternativne metode izrade zadataka iz fizike u sustavu Moodle // XIII. HRVATSKI SIMPOZIJ O NASTAVI FIZIKE Suvremeni kurikul i nastava fizike / Ivica Aviani (ur.).
Zagreb, 2017. str. 217-223 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 871603 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Alternativne metode izrade zadataka iz fizike u
sustavu Moodle
Autori
Antonio Svedružić, Danijel Ptičar, Vesna Marić
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
XIII. HRVATSKI SIMPOZIJ O NASTAVI FIZIKE Suvremeni kurikul i nastava fizike
/ Ivica Aviani - Zagreb, 2017, 217-223
ISBN
978-953-7178-19-2
Skup
XIII. HRVATSKI SIMPOZIJ O NASTAVI FIZIKE
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 19.04.2017. - 21.04.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
e-učenje, Moodle, online zadaća
(e-learning, Moodle, online task)
Sažetak
Sustav za upravljanje e-učenjem Moodle omogućuje nastavnicima organizaciju i izvođenje mrežnih kolegija. Između ostalog, Moodle pomaže u svakodnevnoj izradi domaćih zadaća za vrednovanje znanja te praćenje aktivnosti i komunikaciju, čime se težište stavlja na formativno vrednovanje. Međutim, problem dugotrajne izrade zadaća u Moodle okruženju predstavlja prepreku nastavnicima u njegovu korištenju. Autori članka su razvili sustav u poznatom okruženju aplikacije za tablično računanje MS Excel koji omogućuje kreiranje velikog broja zadataka sa različitim vrijednostima varijabli, jednostavnu primjenu i pravovremenu povratnu informaciju svim sudionicima procesa učenja. Za generiranje zadataka u sustavu Moodle korišteni su freeware alati, programski jezik Php, AutoIt alat i spomenuti MS Excel, s ciljem postizanja jednostavnog, fleksibilnog i nadogradivog sustava za rješavanje online zadaće. U radu se opisuje način izrade zadataka i primjeri zadataka u tako osmišljenom sustavu za online zadaće. Provedeno je kratko istraživanje s ciljem usporedbe dvije grupe učenika opće gimnazije od kojih je jedna bila uključena u online sustav zadaće, a druga u klasičan takozvani „olovka-papir“ oblik zadaće. Za provjeru cilja provedeno je inicijalno i finalno vrednovanje učeničkih postignuća konceptualnim testom iz termodinamike, a anketnim upitnikom ispitani su stavovi i motivacija učenika za takav oblik zadaće.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)