Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 871437

Povjerenje potrošača u prodajne kanale svježeg mesa


Faletar, Ivica; Cerjak, Marija; Tomić, Marina
Povjerenje potrošača u prodajne kanale svježeg mesa // Meso : prvi hrvatski časopis o mesu, 19 (2017), 2; 146-153 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 871437 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povjerenje potrošača u prodajne kanale svježeg mesa
(Consumer confidence in fresh meat sales channels)

Autori
Faletar, Ivica ; Cerjak, Marija ; Tomić, Marina

Izvornik
Meso : prvi hrvatski časopis o mesu (1332-0025) 19 (2017), 2; 146-153

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
povjerenje potrošača ; svježe meso ; mesnica ; supermarket
(consumer confidence ; fresh meat ; butcher ; supermarket)

Sažetak
Povjerenje potrošača u prodajne kanale ključan je čimbenik u procesu donošenja kupovnih odluka, a poznavanje čimbenika koji utječu na to povjerenje od velikog je značaja za dionike na strani ponude. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati utjecaj sociodemografskih obilježja potrošača i njihovog zadovoljstva ponudom na povjerenje u svježe meso iz dva prodajna kanala, mesnice i supermarketa. Također, ispitan je i utjecaj povjerenja potrošača u svježe meso iz mesnica i svježe meso iz supermarketa na izbor najčešćeg mjesta kupnje svježeg mesa. Rezultati anketnog ispitivanja pokazali su da ispitanici iz grada imaju više povjerenja u mesnice i supermarkete kada kupuju svježe meso od ispitanika sa sela. Što su ispitanici zadovoljniji ponudom svježeg mesa, to imaju i više povjerenja u oba istraživana prodajna kanala. Također, rezultati istraživanja su pokazali da porastom povjerenja u prodajne kanale, raste i vjerojatnost odabira tih prodajnih kanala kao najčešćeg mjesta kupnje svježeg mesa. Ovim istraživanjem dobivene su korisne informacije za marketare u mesnom sektoru.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marija Cerjak (autor)

Avatar Url Marina Tomić Maksan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Faletar, Ivica; Cerjak, Marija; Tomić, Marina
Povjerenje potrošača u prodajne kanale svježeg mesa // Meso : prvi hrvatski časopis o mesu, 19 (2017), 2; 146-153 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Faletar, I., Cerjak, M. & Tomić, M. (2017) Povjerenje potrošača u prodajne kanale svježeg mesa. Meso : prvi hrvatski časopis o mesu, 19 (2), 146-153.
@article{article, author = {Faletar, Ivica and Cerjak, Marija and Tomi\'{c}, Marina}, year = {2017}, pages = {146-153}, keywords = {povjerenje potro\v{s}a\v{c}a, svje\v{z}e meso, mesnica, supermarket}, journal = {Meso : prvi hrvatski \v{c}asopis o mesu}, volume = {19}, number = {2}, issn = {1332-0025}, title = {Povjerenje potro\v{s}a\v{c}a u prodajne kanale svje\v{z}eg mesa}, keyword = {povjerenje potro\v{s}a\v{c}a, svje\v{z}e meso, mesnica, supermarket} }
@article{article, author = {Faletar, Ivica and Cerjak, Marija and Tomi\'{c}, Marina}, year = {2017}, pages = {146-153}, keywords = {consumer confidence, fresh meat, butcher, supermarket}, journal = {Meso : prvi hrvatski \v{c}asopis o mesu}, volume = {19}, number = {2}, issn = {1332-0025}, title = {Consumer confidence in fresh meat sales channels}, keyword = {consumer confidence, fresh meat, butcher, supermarket} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font