Pregled bibliografske jedinice broj: 871437
Povjerenje potrošača u prodajne kanale svježeg mesa
Povjerenje potrošača u prodajne kanale svježeg mesa // Meso : prvi hrvatski časopis o mesu, 19 (2017), 2; 146-153 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 871437 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povjerenje potrošača u prodajne kanale svježeg
mesa
(Consumer confidence in fresh meat sales channels)
Autori
Faletar, Ivica ; Cerjak, Marija ; Tomić, Marina
Izvornik
Meso : prvi hrvatski časopis o mesu (1332-0025) 19
(2017), 2;
146-153
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
povjerenje potrošača ; svježe meso ; mesnica ; supermarket
(consumer confidence ; fresh meat ; butcher ; supermarket)
Sažetak
Povjerenje potrošača u prodajne kanale ključan je čimbenik u procesu donošenja kupovnih odluka, a poznavanje čimbenika koji utječu na to povjerenje od velikog je značaja za dionike na strani ponude. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati utjecaj sociodemografskih obilježja potrošača i njihovog zadovoljstva ponudom na povjerenje u svježe meso iz dva prodajna kanala, mesnice i supermarketa. Također, ispitan je i utjecaj povjerenja potrošača u svježe meso iz mesnica i svježe meso iz supermarketa na izbor najčešćeg mjesta kupnje svježeg mesa. Rezultati anketnog ispitivanja pokazali su da ispitanici iz grada imaju više povjerenja u mesnice i supermarkete kada kupuju svježe meso od ispitanika sa sela. Što su ispitanici zadovoljniji ponudom svježeg mesa, to imaju i više povjerenja u oba istraživana prodajna kanala. Također, rezultati istraživanja su pokazali da porastom povjerenja u prodajne kanale, raste i vjerojatnost odabira tih prodajnih kanala kao najčešćeg mjesta kupnje svježeg mesa. Ovim istraživanjem dobivene su korisne informacije za marketare u mesnom sektoru.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb