Pregled bibliografske jedinice broj: 871397
Matematika, “ljuta si k'o paprika“ – mit ili realnost?
Matematika, “ljuta si k'o paprika“ – mit ili realnost? // 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja / Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 139-146 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 871397 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Matematika, “ljuta si k'o paprika“ – mit ili realnost?
(Mathematics, "as hot as a chili pepper" – myth or reality?)
Autori
Klasnić, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja
/ Prskalo, Ivan ; Jurčević Lozančić, Anka ; Braičić, Zdenko - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 139-146
ISBN
978-953-7210-72-4
Skup
14th Mate Demarin Days-Contemporary Challenges to Educational Theory and Practice ; 14. Dani Mate Demarina: Suvremeni izazovi teorije i prakse odgoja i obrazovanja
Mjesto i datum
Topusko, Hrvatska, 29.05.2014. - 30.05.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
doživljaj ; matematika ; nastava ; učenici ; učitelji
(experience ; Mathematics ; teaching ; students ; teachers)
Sažetak
Nezaobilaznost matematike u svim sferama života općepoznata je činjenica. Matematika se koristila tijekom povijesti, koristi se i danas, a u budućnosti će imati još veće značenje. Ovakvo razmišljanje otvara i pitanje učeničkog doživljaja matematike tijekom školovanja i implikacija koje ti doživljaji mogu imati. Istraživanja ukazuju na to da je znatnom dijelu učenika, ali i učitelja, matematika „ljuta k´o paprika“. Potreba poboljšanja stanja iziskuje pomno osmišljavanje kurikuluma nastave matematike, usmjerenost na ishode učenja, ranu identifikaciju poteškoća kod djece, primjenu inovativnih nastavnih metoda i postupaka, edukaciju odgojitelja, učitelja i nastavnika temeljenu na znanstveno relevantnim spoznajama te sinergiju materijalnih i ljudskih resursa u kojima suradnja s roditeljima predstavlja neizostavni dio.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija