Pregled bibliografske jedinice broj: 871393
Povezanost konteksta s uratkom učenika u problemskim matematičkim zadacima
Povezanost konteksta s uratkom učenika u problemskim matematičkim zadacima // Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 159-169 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 871393 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost konteksta s uratkom učenika u problemskim matematičkim zadacima
(Context correlation with the pupils' homework in problem solving mathematical tasks)
Autori
Klasnić, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Škola, odgoj i učenje za budućnost
/ Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 159-169
ISBN
978-953-7210-41-0
Skup
ECNSI-2011, 5th International Conference on Advanced and Systematic Research ; School, Education and Learning for the Future
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 12.11.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
neutralni kontekst ; situacijski smisleniji kontekst ; učenik ; matematika
(neutral context ; situational and meaningful context ; pupil ; mathematics)
Sažetak
Prema Reusserovom modelu situacijski smisleniji kontekst olakšava rješavanje problemskog matematičkog zadatka. Ovim istraživanjem željelo se ispitati utječe li kontekst na uradak učenika s obzirom na spol, skupinu, mjerenje i vrstu zadatka. U ispitivanju je sudjelovalo 215 učenika trećih razreda ; učenici su bili podijeljeni u eksperimentalnu (N = 102) i kontrolnu skupinu (N = 113). Rezultati su pokazali da se uradak učenika ne razlikuje po spolu. Glavni efekt mjerenja (rezultati svih ispitanika bili su bolji u drugom mjerenju) te glavni efekt konteksta (rezultati svih ispitanika bili su bolji u zadacima sa smislenijim kontekstom nego u zadacima s neutralnim kontekstom) pokazali su se statistički značajnim. Statistički značajnom se pokazala i interakcija vrste zadatka i konteksta.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika