Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 871393

Povezanost konteksta s uratkom učenika u problemskim matematičkim zadacima


Klasnić, Irena
Povezanost konteksta s uratkom učenika u problemskim matematičkim zadacima // Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 159-169 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 871393 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost konteksta s uratkom učenika u problemskim matematičkim zadacima
(Context correlation with the pupils' homework in problem solving mathematical tasks)

Autori
Klasnić, Irena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011, 159-169

ISBN
978-953-7210-41-0

Skup
ECNSI-2011, 5th International Conference on Advanced and Systematic Research ; School, Education and Learning for the Future

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 10.11.2011. - 12.11.2011

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
neutralni kontekst ; situacijski smisleniji kontekst ; učenik ; matematika
(neutral context ; situational and meaningful context ; pupil ; mathematics)

Sažetak
Prema Reusserovom modelu situacijski smisleniji kontekst olakšava rješavanje problemskog matematičkog zadatka. Ovim istraživanjem željelo se ispitati utječe li kontekst na uradak učenika s obzirom na spol, skupinu, mjerenje i vrstu zadatka. U ispitivanju je sudjelovalo 215 učenika trećih razreda ; učenici su bili podijeljeni u eksperimentalnu (N = 102) i kontrolnu skupinu (N = 113). Rezultati su pokazali da se uradak učenika ne razlikuje po spolu. Glavni efekt mjerenja (rezultati svih ispitanika bili su bolji u drugom mjerenju) te glavni efekt konteksta (rezultati svih ispitanika bili su bolji u zadacima sa smislenijim kontekstom nego u zadacima s neutralnim kontekstom) pokazali su se statistički značajnim. Statistički značajnom se pokazala i interakcija vrste zadatka i konteksta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet hrvatskih studija, Zagreb

Profili:

Avatar Url Irena Klasnić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Klasnić, Irena
Povezanost konteksta s uratkom učenika u problemskim matematičkim zadacima // Škola, odgoj i učenje za budućnost / Jurčević Lozančić, Anka ; Opić, Siniša (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2011. str. 159-169 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Klasnić, I. (2011) Povezanost konteksta s uratkom učenika u problemskim matematičkim zadacima. U: Jurčević Lozančić, A. & Opić, S. (ur.)Škola, odgoj i učenje za budućnost.
@article{article, author = {Klasni\'{c}, Irena}, year = {2011}, pages = {159-169}, keywords = {neutralni kontekst, situacijski smisleniji kontekst, u\v{c}enik, matematika}, isbn = {978-953-7210-41-0}, title = {Povezanost konteksta s uratkom u\v{c}enika u problemskim matemati\v{c}kim zadacima}, keyword = {neutralni kontekst, situacijski smisleniji kontekst, u\v{c}enik, matematika}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Klasni\'{c}, Irena}, year = {2011}, pages = {159-169}, keywords = {neutral context, situational and meaningful context, pupil, mathematics}, isbn = {978-953-7210-41-0}, title = {Context correlation with the pupils' homework in problem solving mathematical tasks}, keyword = {neutral context, situational and meaningful context, pupil, mathematics}, publisher = {U\v{c}iteljski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font