Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 871045

Usporedba školskog uspjeha i sociometrijskog statusa učenika u razrednom odjelu


Antolić, Mia
Usporedba školskog uspjeha i sociometrijskog statusa učenika u razrednom odjelu, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 871045 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usporedba školskog uspjeha i sociometrijskog statusa učenika u razrednom odjelu
(Comparison between academic achievement and sociometric status of students in a classroom)

Autori
Antolić, Mia

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
20.04

Godina
2017

Stranica
52

Mentor
Kolak, Ante

Ključne riječi
školski uspjeh, sociometrijski status, učenik, razredni odjel
(academic achievement, sociometric status, student, classroom)

Sažetak
U školskoj dobi učenici počinju ostvarivati značajnije socijalne kontakte izvan obitelji te se kao najintenzivniji i najvažniji ističu oni s vršnjacima u razrednom odjelu. Ti odnosi, osim što utječu na cjelokupan razvoj učenika te na njegovu motivaciju i odnos prema školi, utječu i na izgradnju njegovog socijalnog, tj. sociometrijskog statusa unutar razrednog odjela. Taj status pokazuje prihvaćenost učenika od strane suučenika u razrednom odjelu. Cilj ovog istraživanja bio je usporediti aritmetičke sredine školskih uspjeha učenika raspoređenih prema svom sociometrijskom statusu, koji je izračunat prema podacima dobivenim iz sociometrijskih upitnika, u tri statusne grupe: učenici sa statusom popularnosti (“zvijezde razreda”), učenici sa statusom prosječnosti i kontroverznosti te učenici sa statusom nepopularnosti (odbačeni i izolirani). Izračunata je aritmetička sredina ocjena učenika za svaku statusnu grupu te su se one međusobno uspoređivale. Istraživanjem je potvrđeno da postoji statistički značajna razlika između školskog uspjeha učenika sa statusom popularnosti i učenika sa statusom nepopularnosti te da postoji statistički značajna razlika između školskog uspjeha učenika sa statusom prosječnosti i kontroverznosti te učenika sa statusom nepopularnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ante Kolak (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Antolić, Mia
Usporedba školskog uspjeha i sociometrijskog statusa učenika u razrednom odjelu, 2017., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Antolić, M. (2017) 'Usporedba školskog uspjeha i sociometrijskog statusa učenika u razrednom odjelu', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Antoli\'{c}, Mia}, year = {2017}, pages = {52}, keywords = {\v{s}kolski uspjeh, sociometrijski status, u\v{c}enik, razredni odjel}, title = {Usporedba \v{s}kolskog uspjeha i sociometrijskog statusa u\v{c}enika u razrednom odjelu}, keyword = {\v{s}kolski uspjeh, sociometrijski status, u\v{c}enik, razredni odjel}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Antoli\'{c}, Mia}, year = {2017}, pages = {52}, keywords = {academic achievement, sociometric status, student, classroom}, title = {Comparison between academic achievement and sociometric status of students in a classroom}, keyword = {academic achievement, sociometric status, student, classroom}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font