Pregled bibliografske jedinice broj: 870863
Kurikulumske kompetencije učitelja i odgojno- obrazovna praksa
Kurikulumske kompetencije učitelja i odgojno- obrazovna praksa // Pedagogija i kultura / Zrilić, Smiljana i Ljubetić, Maja (ur.).
Zagreb: Hrvatsko pedagogijsko društvo, 2013. str. 16-27
CROSBI ID: 870863 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kurikulumske kompetencije učitelja i odgojno- obrazovna praksa
(Curricular competencies of teachers and educational practice)
Autori
Blažević, Ines
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Pedagogija i kultura
Urednik/ci
Zrilić, Smiljana i Ljubetić, Maja
Izdavač
Hrvatsko pedagogijsko društvo
Grad
Zagreb
Godina
2013
Raspon stranica
16-27
ISBN
978-953-99167-6-1
Ključne riječi
kurikulum, kompetencije, učitelji, odgojno-obrazovna praksa
(curriculum, competencies, teachers, educational practice)
Sažetak
Svjedoci smo mnogih promjena u suvremenom društvu koje sa sobom donose nove ciljeve i vrijednosti. Izmjenom slike društva mijenja se i slika škole čija se uloga treba usmjeriti novim zahtjevima drugačijeg karaktera. Presudnu ulogu u osmišljavanju i razvoju inovativne odgojno-obrazovne prakse imaju učitelji i njihove kurikulumske kompetencije. Stoga je cilj ovog istraživanja ispitati kurikulumske kompetencije i kvalitetu odgojno-obrazovne prakse učitelja (N=176) te utvrditi korelacije i relacijske odnose na sedam ispitanih područja kompetentnosti, uvažavajući i neka socio- demografska obilježja ispitanika. Rezultati empirijskog istraživanja su pokazali da se ispitani učitelji osjećaju uglavnom kompetentnima u području razvoja kurikuluma i djelotvorne odgojno- obrazovne prakse. Sve ispitane odrednice razvojno su povezane i jedna utječe na drugu, što govori o važnosti stručnog usavršavanja, kompetencijskog profila i kompetentnosti učitelja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija