Pregled bibliografske jedinice broj: 870611
Integrirana tržišna komunikacija na primjeru Hrvatskog telekoma
Integrirana tržišna komunikacija na primjeru Hrvatskog telekoma, 2017., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, Vukovar
CROSBI ID: 870611 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Integrirana tržišna komunikacija na primjeru Hrvatskog telekoma
(Integrated marketing communication in the example of Croatian Telecom)
Autori
Blašković Alen
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru
Mjesto
Vukovar
Datum
12.04
Godina
2017
Stranica
30
Mentor
Dr. sc. Marina Guzovski
Ključne riječi
tržište, komunikacija, potrošači, oglašavanje, osobna prodaja, odnosi s javnošću, izravna marketinška komunikacija, unaprjeđivanje prodaje, publicitet
(market, communication, consumers, advertising, personal selling, public relations, direct marketing communications, improving the sales, publicity)
Sažetak
Informacije su danas postale najvažniji resurs za svaku poslovnu organizaciju. Razlog tome je što se pouzdanim i točnim informacijama značajno smanjuje rizik i neizvjesnost. Međutim, bez komunikacije se ne bi mogle prikupiti potrebne informacije. Dakle, komunikacija predstavlja prenošenje informacija od pošiljatelja do primatelja. Danas je izuzetno razvijena integrirana tržišna komunikacija koja predstavlja komunikaciju između poduzeća i potrošača. Ovom komunikacijom se kombiniraju različite marketinške aktivnosti kako bi se određene informacije prenijele potrošačima te kako bi oni mogli poduzeću dati povratnu informaciju. Međutim, prilikom integriranja tržišne komunikacije može se naići na nezadovoljstvo potrošača koji to pokazuju na izrazito grub način, a također postoje i različite barijere. Kako bi se uvidjelo je li uistinu postoje određeni problemi prilikom integriranja tržišne komunikacije te koji se oblici najčešće integriraju u praksi, napravljena je analiza integrirane tržišne komunikacije na primjeru Hrvatskog telekoma temeljem anketnog upitnika na uzorku od 58 ispitanika i intervjua sa dva djelatnika i voditeljicom Tinom Vranješ te su analizirani i sekundarni izvori podataka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija