Pregled bibliografske jedinice broj: 870610
Upravljanje poslovanjem gospodarskog subjekta BOSCH d.o.o.
Upravljanje poslovanjem gospodarskog subjekta BOSCH d.o.o., 2017., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru, Vukovar
CROSBI ID: 870610 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje poslovanjem gospodarskog subjekta BOSCH d.o.o.
(Management operations of economic operator BOSCH Ltd.)
Autori
Marović, Josip
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru
Mjesto
Vukovar
Datum
03.04
Godina
2017
Stranica
33
Mentor
Dr. sc. Marina Guzovski
Ključne riječi
upravljanje poslovanjem, strateški menadžment, poslovno okruženje, poduzeće Bosch
(operations management, strategic management, business environment, company Bosch)
Sažetak
Ovaj završni rad analizira i prikazuje ulogu i važnost strateškog menadžmenta u funkciji upravljanja poslovanjem poduzeća. Pažljivim i sustavnim proučavanjem poslovne okoline, menadžerski stručnjaci mogu revidirati i prilagoditi menadžerske strategije, kako bi bile u skladu s novim prilikama i izazovima na tržištu. Uvjet kvalitetnog strateškog planiranja od strane menadžmenta upravo je praćenje i analiziranje poslovnog okruženja. Saznanja o poslovnom okruženju omogućuju predviđanje budućih kretanja, planiranje budućih događaja te osmišljavanje odgovarajuće poslovne aktivnosti poduzeća. Strateški menadžment i strateško planiranje poduzeća imaju izraženo interaktivno djelovanje u odnosu na okruženje u kojem poduzeće posluje. To potvrđuje i primjer poduzeća Bosch čije je upravljanje poslovanjem predmet istraživanja ovog rada. Završni rad sastoji se od teorijskog i empirijskog dijela. Teorijski dio rada analizira ekonomsku važnost strateškog menadžmenta i strateškog planiranja u funkciji upravljanja poduzećem te osnovne varijable poslovnog okruženja. Istraživački dio rada posvećen je upravljanju poslovanjem poduzeća Bosch. Riječ je o poduzeću koje svoje dobre poslovne rezultate ostvaruje upravo kroz kvalitetno strateško planiranje koje je rezultat praćenja i analize okruženja u kojem poduzeće posluje. Uspješna poduzeća poput Boscha znaju da je ključni čimbenik uspješnog poslovanja sadržan u redovitoj sustavnoj analizi tržišta i prilagođavanju trendovima poslovne okoline, koja je konkurentna i u neprestanoj mijeni.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija