Pregled bibliografske jedinice broj: 870602
Analiza procesnih i strukturnih odrednica praćenja i unapređenja kvalitete rada ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u kontekstu procesa samovrednovanja
Analiza procesnih i strukturnih odrednica praćenja i unapređenja kvalitete rada ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u kontekstu procesa samovrednovanja, 2017., doktorska disertacija, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 870602 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza procesnih i strukturnih odrednica praćenja i unapređenja kvalitete rada ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u kontekstu procesa samovrednovanja
(Analysis of process and structural determinants of monitoring and improving the quality of ECEC institutions in the context of self-evaluation process)
Autori
Antulić, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
23.02
Godina
2017
Stranica
200
Mentor
Opić, Siniša
Neposredni voditelj
Tot, Daria
Ključne riječi
kvaliteta, samovrednovanje, procesne odrednice, strukturne odrednice, rani i predškolski odgoj i obrazovanje
(quality, self-evaluation, process determinants, structural determinants, ECEC institutions)
Sažetak
Cilj rada je utvrditi procesne i strukturne odrednice praćenja i unapređenja kvalitete rada ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja u kontekstu procesa samovrednovanja. Istraživanje je provedeno na uzorku od 1347 ispitanika. U istraživanju je korištena metodologija razvijena kao dio modela Samovrednovanje ustanova ranog i predškolskog odogja i obrazovanja. Podaci korišteni u ovom istraživanju su, sukladno fazama procesa samovrednovanja, prikupljani kroz period od dvije godine. Ključni nalazi istraživanja doprinose razumijevanju i (re)konceptualizacija pojma kvalitete rada ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja i njenih odrednica, razumijevanje uloge različitih dionika odgojno-obrazovnog sustava u procjeni, praćenju i unapređenju kvalitete rada odgojno-obrazovnih ustanova, provjeri sadržajnih i metodoloških elemenata okvira za samovrednovanje i elemenata uspješnosti implementacije modela u odgojno-obrazovni sustavte razumijevanje uloge i doprinosa strukturnih i procesnih odrednica u kontekstu samovrednovanja ustanova ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb