Pregled bibliografske jedinice broj: 870194
TIMSS 2015.: mogućnosti primjene rezultata za unapređenje kvalitete odgoja i obrazovanja
TIMSS 2015.: mogućnosti primjene rezultata za unapređenje kvalitete odgoja i obrazovanja // Cjelovito vanjsko vrednovanje – poticaj unapređivanju kvalitete predtercijarnoga obrazovanja
Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2017. str. 32-32 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 870194 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
TIMSS 2015.: mogućnosti primjene rezultata za unapređenje kvalitete odgoja i obrazovanja
(TIMSS 2015.: possible application results to improve the quality of education)
Autori
Buljan Culej, Jasminka ; Antulić, Sandra ; Pavlić, Josipa, Halusek, Vlado
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Cjelovito vanjsko vrednovanje – poticaj unapređivanju kvalitete predtercijarnoga obrazovanja
/ - Zagreb : Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2017, 32-32
Skup
Državni stručni skup ravnatelja osnovnih i srednjih škola i učeničkih domova
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.02.2017. - 22.02.2017
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
TIMSS, kvalitativna analiza, matematika, prirodoslovlje.
(TIMSS, qualitative analysis, mathematics, natural sciences.)
Sažetak
U svrhu unapređenja kvalitete nastave Matematike te Prirode i društva napravljena je sekundarna kvalitativna analiza zadataka istraživanja TIMSS provedenoga 2015. godine u četvrtim razredima osnovnih škola. Postignuća učenika Republike Hrvatske analizirana su usporedbom riješenosti pojedinačnih zadataka na nacionalnoj i međunarodnoj razini. Na primjeru konkretnih ispitnih zadataka izdvojene su metodičke i sadržajne preporuke za unapređenje kurikuluma iz Matematike te Prirode i društva s osvrtom i na one nastavne sadržaje koji nisu zastupljeni u kurikulumu. Rezultati analiza podloga su za unapređenje kurikuluma i kvalitete nastave te za poboljšanje postignuća učenika u budućim istraživanjima. Primjer primjene rezultata istraživanja TIMSS jest i istraživanje koje obuhvaća analizu postignuća učenika iz Matematike i prirodoslovlja u odnosu na pohađanje predškolske ustanove. Rezultati istraživanja pridonose razumijevanju postignuća učenika te su vrlo vrijedna podloga za raspravu o mogućnostima unapređenja kvalitete odgoja i obrazovanja na razini sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Fizika, Pedagogija
POVEZANOST RADA