Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 870158

Razumijevanje slušanog kod učenika trećih razreda inkluzivnih škola


Stančić, Z.; Lisak, N., Matejčić, K.
Razumijevanje slušanog kod učenika trećih razreda inkluzivnih škola // 23rd Ramiro and Zoran Bujas days: Book of abstracts / Arambašić, L., Erceg, I., Kamenov, Ž. (ur.).
Zagreb: Medicinska naklada, 2017. str. 198-198 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 870158 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Razumijevanje slušanog kod učenika trećih razreda inkluzivnih škola
(Listening comprehension of the third grade students in inclusive schools)

Autori
Stančić, Z. ; Lisak, N., Matejčić, K.

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
23rd Ramiro and Zoran Bujas days: Book of abstracts / Arambašić, L., Erceg, I., Kamenov, Ž. - Zagreb : Medicinska naklada, 2017, 198-198

Skup
International Scientific Psychology Conference 23rd Ramiro and Zoran Bujas days

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 06.04.2017. - 08.04.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
razumijevanje slušanog, znanstveno-popularni tekst, mjerenje postignuća, inkluzija, učenici
(listening comprehension, scientific-popular text, measuring achievement, inclusion, students)

Sažetak
U nastavi Hrvatskoga jezika slušanje ima značajno mjesto u razvijanju svih jezičnih djelatnosti (čitanje, pisanje, govorenje). U osnovnoj školi najčešći su zadaci slušanja s razumijevanjem (Visinko, 2010). U okviru trogodišnjeg istraživačkog projekta financiranog od strane Erasmus +, K2, Strateško partnerstvo za škole, Obrazovanje utemeljeno na dokazima, provedeno je istraživanje pod naslovom „Euopski strateški model za školsku inkluziju“. Projekt je okupio stručnjake u području inkluzivnog obrazovanja Sveučilišta iz Italije (Perugia, Udine), Njemačke (Duisburg-Essen), Samostalnog Sveučilišta u Španjolskoj (Barcelona), Sveučilišta u Sloveniji (Ljubljana) te Sveučilišta u Hrvatskoj (Zagreb). U okviru projekta bilo je uključeno slušanje teksta s razumijevanjem. Učenici su slušali znanstveno-poularni tekst o vulkanima koji je učitelj/učiteljica čitao/čitala dva puta, po dijelovima teksta. Učenici su odgovarali na 12 pitanja višestrukog izbora s jednim točnim odgovorom. Pitanja su se odnosila na razumijevanje sadržaja poslušanoga teksta, odgovaranje na pitanja obogaćeno je s dva crteža. Cilj ovog rada je utvrditi postignuća učenika trećih razreda (N=307 ; N učenica=146) osnovnih škola grada Zagreba i Zagrebačke županije (N=17). U sve razrede škola uključeni su učenici s teškoćama (N=28), u razvoju, u učenju, okolinski uvjetovanim čimbenicima. Inicijalnim ispitivanjima utvrdili smo pokazatelje kvalitete inkluzivnih procesa (dimenzije: kultura, politika, praksa) u trećim razredima osnovnih škola. Rezultati istraživanja slušanja su pokazali da su opći bolji uspjeh na pitanjima poslušanoga teksta postigli učenici kako tipičnoga razvoja, tako i učenici s teškoćama, u razredima s visokim pokazateljima inkluzivnih procesa. Trajno preispitivanje poučavanja i učenja, traženje učinkovitih metoda, suradnja i potpora te mjerenje i vrednovanje postignuća najvažnije je za razvoj inkluzije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Edukacijsko-rehabilitacijski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Natalija Lisak Šegota (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Stančić, Z.; Lisak, N., Matejčić, K.
Razumijevanje slušanog kod učenika trećih razreda inkluzivnih škola // 23rd Ramiro and Zoran Bujas days: Book of abstracts / Arambašić, L., Erceg, I., Kamenov, Ž. (ur.).
Zagreb: Medicinska naklada, 2017. str. 198-198 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Stančić, Z. & Lisak, N., Matejčić, K. (2017) Razumijevanje slušanog kod učenika trećih razreda inkluzivnih škola. U: Arambašić, L., Erceg, I., Kamenov, Ž. (ur.)23rd Ramiro and Zoran Bujas days: Book of abstracts.
@article{article, author = {Stan\v{c}i\'{c}, Z.}, year = {2017}, pages = {198-198}, keywords = {razumijevanje slu\v{s}anog, znanstveno-popularni tekst, mjerenje postignu\'{c}a, inkluzija, u\v{c}enici}, title = {Razumijevanje slu\v{s}anog kod u\v{c}enika tre\'{c}ih razreda inkluzivnih \v{s}kola}, keyword = {razumijevanje slu\v{s}anog, znanstveno-popularni tekst, mjerenje postignu\'{c}a, inkluzija, u\v{c}enici}, publisher = {Medicinska naklada}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Stan\v{c}i\'{c}, Z.}, year = {2017}, pages = {198-198}, keywords = {listening comprehension, scientific-popular text, measuring achievement, inclusion, students}, title = {Listening comprehension of the third grade students in inclusive schools}, keyword = {listening comprehension, scientific-popular text, measuring achievement, inclusion, students}, publisher = {Medicinska naklada}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font