Pregled bibliografske jedinice broj: 869870
Preferencije potrošača na hrvatskom tržištu sira
Preferencije potrošača na hrvatskom tržištu sira, 2012., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 869870 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Preferencije potrošača na hrvatskom tržištu sira
(Consumer preferences in the Croatian cheese market)
Autori
Orešković, Vida
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
11.09
Godina
2012
Stranica
45
Mentor
Kovačić, Damir
Ključne riječi
sir ; potrošači ; segment ; uključenost
(cheese ; consumers ; segment ; involvement)
Sažetak
Ulaskom Hrvatske u EU pojačat će se konkurencija na domaćem tržištu sira. Temeljna pretpostavka za uspjeh na ovom tržištu je ispunjenje potrošačkih zahtjeva. Predmet ovog istraživanja su potrošački zahtjevi na hrvatskom tržištu sira odnosno ponašanje i stavovi kupaca ovog proizvoda. Za potrebe istraživanja provedeni su dubinski intervju (n = 10) i anketno ispitivanje (n = 400). Pomoću varijable uključenost potrošača sira ispitanici su podijeljeni u tri segmenta, niski, srednji i visoki. Dobiveni segmenti značajno se razlikuju s prema obilježjima u kupnji i potrošnji sira te prema stavovima i mišljenima o siru. Rezultati istraživanja daju informativnu podlogu proizvođačima sira za izradu marketinškog programa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)