Pregled bibliografske jedinice broj: 869868
Utjecaj Eko-oznaka na stavove i ponašanje kupaca ekoloških proizvoda -Eksplorativno istraživanje u Zagrebu i Zadru
Utjecaj Eko-oznaka na stavove i ponašanje kupaca ekoloških proizvoda -Eksplorativno istraživanje u Zagrebu i Zadru, 2013., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 869868 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj Eko-oznaka na stavove i ponašanje kupaca ekoloških proizvoda -Eksplorativno istraživanje u Zagrebu i Zadru
(The impact of the Eco-labels on the attitudes and behavior of organic products consumers - -Eksploratory research in the City of Zagreb and Zadar)
Autori
Kolega, Jakov
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
08.03
Godina
2013
Stranica
44
Mentor
Kovačić, Damir
Ključne riječi
Eko-oznaka ; ponašanje potrošača ; stavovi ; navike ; motivi ; ekološki marketing
(Eko-label, consumers behaviour ; attitudes ; habits ; motives ; eco-marketing)
Sažetak
U posljednje vrijeme, svijet bilježi povećanje potražnje za ekološkim proizvodima koji zadovoljavajući stroge standarde ekološke proizvodnje dobivaju eko-oznaku. Eko–oznake kao snažan alat u ekološkom marketingu predmet su brojnih istraživanja. Predmet ovog istraživanja je utjecaj eko–oznaka na ponašanje potrošača, odnosno na donošenje odluke o kupnji proizvoda s eko-oznakom. Kupci takvih proizvoda postaju ciljana skupina potrošača u ekološkom marketingu. Za potrebe istraživanja u ovom diplomskom radu provedeno je 50 dubinskih intervjua, 25 na području grada Zagreba i 25 na području grada Zadra. Analizom sadržaja dubinskih intervjua uvidjeti ćemo utjecaj eko-oznake na ponašanje potrošača prehrambenih proizvoda s eko-oznakom, njihove stavove, navike, motive i faktore koji utječu o odluci za kupnju, te povjerenje potrošača u eko-oznaku.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)