Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 869868

Utjecaj Eko-oznaka na stavove i ponašanje kupaca ekoloških proizvoda -Eksplorativno istraživanje u Zagrebu i Zadru


Kolega, Jakov
Utjecaj Eko-oznaka na stavove i ponašanje kupaca ekoloških proizvoda -Eksplorativno istraživanje u Zagrebu i Zadru, 2013., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 869868 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj Eko-oznaka na stavove i ponašanje kupaca ekoloških proizvoda -Eksplorativno istraživanje u Zagrebu i Zadru
(The impact of the Eco-labels on the attitudes and behavior of organic products consumers - -Eksploratory research in the City of Zagreb and Zadar)

Autori
Kolega, Jakov

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Agronomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
08.03

Godina
2013

Stranica
44

Mentor
Kovačić, Damir

Ključne riječi
Eko-oznaka ; ponašanje potrošača ; stavovi ; navike ; motivi ; ekološki marketing
(Eko-label, consumers behaviour ; attitudes ; habits ; motives ; eco-marketing)

Sažetak
U posljednje vrijeme, svijet bilježi povećanje potražnje za ekološkim proizvodima koji zadovoljavajući stroge standarde ekološke proizvodnje dobivaju eko-oznaku. Eko–oznake kao snažan alat u ekološkom marketingu predmet su brojnih istraživanja. Predmet ovog istraživanja je utjecaj eko–oznaka na ponašanje potrošača, odnosno na donošenje odluke o kupnji proizvoda s eko-oznakom. Kupci takvih proizvoda postaju ciljana skupina potrošača u ekološkom marketingu. Za potrebe istraživanja u ovom diplomskom radu provedeno je 50 dubinskih intervjua, 25 na području grada Zagreba i 25 na području grada Zadra. Analizom sadržaja dubinskih intervjua uvidjeti ćemo utjecaj eko-oznake na ponašanje potrošača prehrambenih proizvoda s eko-oznakom, njihove stavove, navike, motive i faktore koji utječu o odluci za kupnju, te povjerenje potrošača u eko-oznaku.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Damir Kovačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kolega, Jakov
Utjecaj Eko-oznaka na stavove i ponašanje kupaca ekoloških proizvoda -Eksplorativno istraživanje u Zagrebu i Zadru, 2013., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
Kolega, J. (2013) 'Utjecaj Eko-oznaka na stavove i ponašanje kupaca ekoloških proizvoda -Eksplorativno istraživanje u Zagrebu i Zadru', diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kolega, Jakov}, year = {2013}, pages = {44}, keywords = {Eko-oznaka, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, stavovi, navike, motivi, ekolo\v{s}ki marketing}, title = {Utjecaj Eko-oznaka na stavove i pona\v{s}anje kupaca ekolo\v{s}kih proizvoda -Eksplorativno istra\v{z}ivanje u Zagrebu i Zadru}, keyword = {Eko-oznaka, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, stavovi, navike, motivi, ekolo\v{s}ki marketing}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kolega, Jakov}, year = {2013}, pages = {44}, keywords = {Eko-label, consumers behaviour, attitudes, habits, motives, eco-marketing}, title = {The impact of the Eco-labels on the attitudes and behavior of organic products consumers - -Eksploratory research in the City of Zagreb and Zadar}, keyword = {Eko-label, consumers behaviour, attitudes, habits, motives, eco-marketing}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font