Pregled bibliografske jedinice broj: 869866
Marketing plan poljoprivredne zadruge Plešivica na EU tržištu
Marketing plan poljoprivredne zadruge Plešivica na EU tržištu, 2013., diplomski rad, diplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 869866 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing plan poljoprivredne zadruge Plešivica na EU tržištu
(Marketing Plan for Agricultural Cooperative Plešivica on the EU Market)
Autori
Rubinić, Matea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
18.06
Godina
2013
Stranica
39
Mentor
Kovačić, Damir
Ključne riječi
tržište vina ; poljoprivredna zadruga ; potrošnja vina ; promocija
(wine market, agricultural cooperatives ; wine consumption ; promotion)
Sažetak
U razdoblju koje slijedi na tržištu će se dogoditi brojne promjene, tako ni tržište vina neće biti pošteđeno istih. Nakon ulaska u Europsku uniju povećati će se količine vina na tržištu te će doći do promjene cijena. Šansu za opstanak imaju samo oni vinari koji spremno dočekaju novonastalu situaciju. Poljoprivredna zadruga Plešivica njeguje dugu tradiciju otkupa grožđa i proizvodnje vina na domaćem tržištu ali nova situacija zahtjeva određenu prilagodbu. U sklopu ovog rada provedeno je istraživanje na sto ispitanika koje pokazalo je kako su potrošači i dalje više skloni domaćem vinima ali i kako proizvodi zadruge nisu dovoljno poznati na Zagrebačkom tržištu. Kako bi zadruga i dalje mogla uspješno poslovati potrebno je da se više približi kupcima sudjelovanjem na sajmovima te prigodnim degustacijama te stavljanje težišta na povećanje prodaje kvalitetnih vina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)