Pregled bibliografske jedinice broj: 869815
INFORMACIJSKA TEHNOLOGIJA KAO POTPORA STVARANJU ZNANJA U TRGOVINI
INFORMACIJSKA TEHNOLOGIJA KAO POTPORA STVARANJU ZNANJA U TRGOVINI // TRADE PERSPECTIVES 2014:People, Technology, Knowledge / Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. (15)-(33) (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 869815 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
INFORMACIJSKA TEHNOLOGIJA KAO POTPORA STVARANJU ZNANJA U TRGOVINI
(INFORMATION TECHNOLOGY AS A SUPPORT TO THE KNOWLEDGE CREATION IN TRADE)
Autori
Blaženka Knežević ; Petra Škrobot
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
TRADE PERSPECTIVES 2014:People, Technology, Knowledge
/ Knego, Nikola ; Renko, Sanda ; Knežević, Blaženka - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, (15)-(33)
ISBN
978-953-346-004-8
Skup
TRADE PERSPECTIVES 2014:People, Technology, Knowledge
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 19.11.2014. - 20.11.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
upravljanje znanjem, stvaranje znanja, informacijska tehnologija, distributivna trgovina
(knowledge management, knowledge creation, information technology, distributive trade)
Sažetak
Znanje kao temeljni ekonomski resurs se po svojim ključnim obilježjima razlikuje od ostala tri temeljna ekonomska resursa. Dok se rad, kapital i zemlja troše i umanjuju svoju vrijednost, dotle se znanju uporabom i dijeljenjem povećava vrijednost jer se stvara novo znanje koje može biti temelj za unaprjeđenje postojećih poslovnih procesa i stvaranje potpuno novih proizvoda i usluga. Štoviše, vrijednost većine roba i usluga u modernoj ekonomiji zapravo se temelji na znanju koje je u njih utkano. Ovo vrijedi za sve djelatnosti pa tako i za distributivnu trgovinu. U ovome radu najprije će se obrazložiti pojmovi vezani uz stvaranje znanja u poduzećima općenito, zatim će se obrazložiti temeljni izvori znanja trgovačkog poduzeća i položaj informacijske tehnologije u modelu znanja trgovačkog poduzeća. Konačno, detaljnije će se obraditi informacijska tehnologija i njena uloga u stvaranju znanja trgovačkog poduzeća počevši od transakcijskog informacijskog sustava preko primjene poslovne inteligencije do suvremenih tehnologija koje mijenjaju tradicionalne poslovne procese u distributivnoj trgovini.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb