Pregled bibliografske jedinice broj: 869674
Metodički pristup analizi i interpretaciji filma "Skafander i leptir" kao nastavne jedinice u srednjoj školi
Metodički pristup analizi i interpretaciji filma "Skafander i leptir" kao nastavne jedinice u srednjoj školi // Hrvatski filmski ljetopis, 88 (2016), 189-198 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 869674 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički pristup analizi i interpretaciji filma "Skafander i leptir" kao nastavne jedinice u srednjoj školi
(Methodical approach to the analysis and interpretation of the film "The Diving Bell and the Butterfly" as a secondary school teaching unit)
Autori
Đordić, Ana ; Modrić, Jelena
Izvornik
Hrvatski filmski ljetopis (1330-7665) 88
(2016);
189-198
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
nastava, Skafander i leptir, motivacija, analiza, interpretacija, mašta, sjećanje, sindrom zaključana čovjeka
(teaching, Diving bell and the Butterfly, motivation, analysis, interpretation, imagination, memories, locked-in syndrome)
Sažetak
Ovaj je rad namijenjen srednjoškolskim nastavnicima i iznosi prijedlog metodičke obrade nastavne jedinice "Skafander i leptir" ("Le scaphandre et le papillon", Julian Schnabel, 2007) u srednjoj školi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Akademija dramske umjetnosti, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Web of Science Core Collection (WoSCC)
- Arts & Humanities Citation Index (A&HCI)
- SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI