Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 869674

Metodički pristup analizi i interpretaciji filma "Skafander i leptir" kao nastavne jedinice u srednjoj školi


Đordić, Ana; Modrić, Jelena
Metodički pristup analizi i interpretaciji filma "Skafander i leptir" kao nastavne jedinice u srednjoj školi // Hrvatski filmski ljetopis, 88 (2016), 189-198 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 869674 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metodički pristup analizi i interpretaciji filma "Skafander i leptir" kao nastavne jedinice u srednjoj školi
(Methodical approach to the analysis and interpretation of the film "The Diving Bell and the Butterfly" as a secondary school teaching unit)

Autori
Đordić, Ana ; Modrić, Jelena

Izvornik
Hrvatski filmski ljetopis (1330-7665) 88 (2016); 189-198

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
nastava, Skafander i leptir, motivacija, analiza, interpretacija, mašta, sjećanje, sindrom zaključana čovjeka
(teaching, Diving bell and the Butterfly, motivation, analysis, interpretation, imagination, memories, locked-in syndrome)

Sažetak
Ovaj je rad namijenjen srednjoškolskim nastavnicima i iznosi prijedlog metodičke obrade nastavne jedinice "Skafander i leptir" ("Le scaphandre et le papillon", Julian Schnabel, 2007) u srednjoj školi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb,
Akademija dramske umjetnosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ana Đordić (autor)

Avatar Url Jelena Modrić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Đordić, Ana; Modrić, Jelena
Metodički pristup analizi i interpretaciji filma "Skafander i leptir" kao nastavne jedinice u srednjoj školi // Hrvatski filmski ljetopis, 88 (2016), 189-198 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Đordić, A. & Modrić, J. (2016) Metodički pristup analizi i interpretaciji filma "Skafander i leptir" kao nastavne jedinice u srednjoj školi. Hrvatski filmski ljetopis, 88, 189-198.
@article{article, author = {\DJordi\'{c}, Ana and Modri\'{c}, Jelena}, year = {2016}, pages = {189-198}, keywords = {nastava, Skafander i leptir, motivacija, analiza, interpretacija, ma\v{s}ta, sje\'{c}anje, sindrom zaklju\v{c}ana \v{c}ovjeka}, journal = {Hrvatski filmski ljetopis}, volume = {88}, issn = {1330-7665}, title = {Metodi\v{c}ki pristup analizi i interpretaciji filma "Skafander i leptir" kao nastavne jedinice u srednjoj \v{s}koli}, keyword = {nastava, Skafander i leptir, motivacija, analiza, interpretacija, ma\v{s}ta, sje\'{c}anje, sindrom zaklju\v{c}ana \v{c}ovjeka} }
@article{article, author = {\DJordi\'{c}, Ana and Modri\'{c}, Jelena}, year = {2016}, pages = {189-198}, keywords = {teaching, Diving bell and the Butterfly, motivation, analysis, interpretation, imagination, memories, locked-in syndrome}, journal = {Hrvatski filmski ljetopis}, volume = {88}, issn = {1330-7665}, title = {Methodical approach to the analysis and interpretation of the film "The Diving Bell and the Butterfly" as a secondary school teaching unit}, keyword = {teaching, Diving bell and the Butterfly, motivation, analysis, interpretation, imagination, memories, locked-in syndrome} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Arts & Humanities Citation Index (A&HCI)
    • SCI-EXP, SSCI i/ili A&HCI





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font