Pregled bibliografske jedinice broj: 869571
Utjecaj refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom
Utjecaj refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 65 (2016), 3; 357-377 (podatak o recenziji nije dostupan, izvorni znanstveni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 869571 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj refleksivne prakse na samoprocjenu
ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u
upravljanju razredom i disciplinom
(The influence of the reflective practice on the
behaviour self-assessment and job satisfaction of
teachers in classroom management and discipline)
Autori
Bilač, Sanja ; Miljković, Dubravka
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 65
(2016), 3;
357-377
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, izvorni znanstveni rad, znanstveni
Ključne riječi
refleksivna praksa ; samoprocjena ponašanja učitelja ; upravljanje razredom i disciplina ; zadovoljstvo poslom
(classroom management and discipline ; job satisfaction ; teacher behaviour self-assessment ; reflective practice)
Sažetak
Refleksivna praksa te upravljanje razredom i disciplina smatraju se važnim područjima za uvođenje pozitivnih promjena u učiteljskoj praksi te u njihovu profesionalnom razvoju. Stoga je cilj istraživanja bio odrediti intenzitet i smjer utjecaja refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom.Istraživanje je obuhvaćalo neprobabilistički uzorak učitelja u Republici Hrvatskoj u eksperimentalnoj i kontrolnoj skupini. Instrument je istraživanja bio anketni upitnik. Kontrolna skupina sudjelovala je u edukaciji, a eksperimentalna i u provođenju refleksivne prakse te korištenju Vodiča za refleksiju.Rezultati su analizirani i obrađeni modeliranjem strukturnih jednadžbi (SEM) te je potvrđen pozitivan utjecaj refleksivne prakse na samoprocjenu ponašanja i zadovoljstvo poslom učitelja u upravljanju razredom i disciplinom.Dodatno je, usporedbom rangova razlika srednjih vrijednosti početnog i završnog mjerenja, utvrđeno kako primjena refleksivne prakse rezultira pozitivnijom samoprocjenom ponašanja i većim zadovoljstvom poslom u upravljanju razredom i disciplinom u odnosu na samu edukaciju
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- LISA: Library and Information Science Abstracts
- LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts