Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 869492

Mogućnost uvođenja tržne marke kiselog kupusa na zagrebačko tržište


Šakić, Branka
Mogućnost uvođenja tržne marke kiselog kupusa na zagrebačko tržište, 2004., diplomski rad, Agronomski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 869492 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnost uvođenja tržne marke kiselog kupusa na zagrebačko tržište
(The possibility of introducing sauerkraut market brand on the Zagreb market)

Autori
Šakić, Branka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad

Fakultet
Agronomski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
05.04

Godina
2004

Stranica
47

Mentor
Kovačić, Damir

Ključne riječi
Kiseli kupus ; potrošači ; anketno istraživanje
(Sauerkraut ; consumer ; consumer survey)

Sažetak
Posljednjih nekoliko godina pojačana je konkurencija na domaćem tržištu kiselog kupusa. Temeljna pretpostavka za uspjeh na ovom tržištu je ispunjenje potrošačkih zahtjeva. Predmet ovog istraživanja bili su potrošački zahtjevi na zagrebačkom tržištu kiselog kupusa odnosno ponašanje i stavovi kupaca ovog proizvoda. Za potrebe istraživanja provedena je desk analiza tržišta, dubinski intervju (n = 11) te anketno ispitivanje (n = 100). Rezultati istraživanja daju informativnu podlogu proizvođačima kiselog kupusa za izradu marketinškog programa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Agronomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Damir Kovačić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šakić, Branka
Mogućnost uvođenja tržne marke kiselog kupusa na zagrebačko tržište, 2004., diplomski rad, Agronomski fakultet, Zagreb
Šakić, B. (2004) 'Mogućnost uvođenja tržne marke kiselog kupusa na zagrebačko tržište', diplomski rad, Agronomski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}aki\'{c}, Branka}, year = {2004}, pages = {47}, keywords = {Kiseli kupus, potro\v{s}a\v{c}i, anketno istra\v{z}ivanje}, title = {Mogu\'{c}nost uvo\djenja tr\v{z}ne marke kiselog kupusa na zagreba\v{c}ko tr\v{z}i\v{s}te}, keyword = {Kiseli kupus, potro\v{s}a\v{c}i, anketno istra\v{z}ivanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}aki\'{c}, Branka}, year = {2004}, pages = {47}, keywords = {Sauerkraut, consumer, consumer survey}, title = {The possibility of introducing sauerkraut market brand on the Zagreb market}, keyword = {Sauerkraut, consumer, consumer survey}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font