Pregled bibliografske jedinice broj: 869492
Mogućnost uvođenja tržne marke kiselog kupusa na zagrebačko tržište
Mogućnost uvođenja tržne marke kiselog kupusa na zagrebačko tržište, 2004., diplomski rad, Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 869492 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnost uvođenja tržne marke kiselog kupusa na zagrebačko tržište
(The possibility of introducing sauerkraut market brand on the Zagreb market)
Autori
Šakić, Branka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
05.04
Godina
2004
Stranica
47
Mentor
Kovačić, Damir
Ključne riječi
Kiseli kupus ; potrošači ; anketno istraživanje
(Sauerkraut ; consumer ; consumer survey)
Sažetak
Posljednjih nekoliko godina pojačana je konkurencija na domaćem tržištu kiselog kupusa. Temeljna pretpostavka za uspjeh na ovom tržištu je ispunjenje potrošačkih zahtjeva. Predmet ovog istraživanja bili su potrošački zahtjevi na zagrebačkom tržištu kiselog kupusa odnosno ponašanje i stavovi kupaca ovog proizvoda. Za potrebe istraživanja provedena je desk analiza tržišta, dubinski intervju (n = 11) te anketno ispitivanje (n = 100). Rezultati istraživanja daju informativnu podlogu proizvođačima kiselog kupusa za izradu marketinškog programa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)