Pregled bibliografske jedinice broj: 869476
Analiza novijih prehrambenih trendova
Analiza novijih prehrambenih trendova, 2010., diplomski rad, preddiplomski, Agronomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 869476 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza novijih prehrambenih trendova
(Analysis of recent food trends)
Autori
Lang, Petra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Agronomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
17.09
Godina
2010
Stranica
37
Mentor
Kovačić, Damir
Ključne riječi
tržište ; trend ; potrošač
(market ; trends ; consumer)
Sažetak
Da bi mogli uvesti gotov proizvod na tržište prvo što trebamo napraviti jest analiza samog tržišta i stanje proizvoda na tržištu. Tržište prehrambenih proizvoda je raznovrsno i veliko te je za njegovu analizu potrebno puno istraživačkog rada i truda. Da bi analizirali tržište poljoprivrednih proizvoda trebamo upoznati način na koji potrošač razmišlja što je navedeno u dijelu Ponašanje potrošača. Kako sam naziv ovog rada sadrži riječ „trend“, dano je objašnjenje za potrebu analiziranja istog na tržištu, a kao cilj rada navedeni su prehrambeni trendovi od 2005. do 2010. godine. Tema ovog rada je prehrambeno ponašanje većine ljudi koje je uvjetovano društvenim mega trendovima, kao što je sve veći broj zaposlenih žena koje nemaju vremena za kuhanje, brzi ritam života, sve veći broj samačkih kućanstava i sl. Iz toga su proizašli prehrambeni trendovi kao što su Fast Food, Convenience Cooking ili Hand Held Food. Globalizacija prehrane i sve veći utjecaj multinacionalnih prehrambenih lanaca koji su doveli do nekih drugih trendova kao što su Cheap Basics ili sve veći broj ekološki i društveno osviješćenih potrošača koji su doveli do Ethic Food, DOC Food ili Nature Food.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Poljoprivreda (agronomija)