Pregled bibliografske jedinice broj: 869216
Utjecaj cjeloživotnog učenja na kvalitetu zdravstvene njege
Utjecaj cjeloživotnog učenja na kvalitetu zdravstvene njege // 5. Mednarodna znanstvena konferenca: Za človeka gre: Interdisciplinarnost, transnacionalnost in gradnja mostov / Filej, Bojana (ur.).
Maribor: Alma Mater Europaea, 2017. str. 649-655 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 869216 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj cjeloživotnog učenja na kvalitetu zdravstvene njege
(The impact of lifelong learning on the quality of nursing care)
Autori
Neuberg, Marijana ; Cikač, Tina ; Canjuga, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
5. Mednarodna znanstvena konferenca: Za človeka gre: Interdisciplinarnost, transnacionalnost in gradnja mostov
/ Filej, Bojana - Maribor : Alma Mater Europaea, 2017, 649-655
ISBN
978-961-6966-23-8
Skup
5. Mednarodna znanstvena konferenca: Za človeka gre: Interdisciplinarnost, transnacionalnost in gradnja mostov
Mjesto i datum
Maribor, Slovenija, 10.03.2017. - 11.03.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
cjeloživotno učenje, kvaliteta, sestrinska skrb, medicinske sestre
(continuous education, quality, nursing care, nurses)
Sažetak
Uvod: Nova saznanja iz područja zdravstvene njege zahtijevaju od medicinskih sestara kontinuirano povećavanje znanja i vještina o postupcima i načinima rada u zdravstvenoj njezi. Kako se kompetencije medicinskih sestara proširuju i na druge aspekte rada, zahtjeva se i kontinuirano povećanje znanja iz domene rukovođenja, zdravstvene politike, koordinacije i supervizije te kontrole kvalitete. Cjeloživotno učenje medicinskih sestara, kao poveznica između stečenih znanja i aktualnih novosti iz područja zdravstvene njege, ali i prethodno spomenutih područja, provodi se kroz stručna usavršavanja medicinskih sestara. Cilj ovog rada je ispitati mišljenja medicinskih sestara o cjeloživotnom učenju. Metode: U istraživanju je sudjelovalo 47 medicinskih sestara/tehničara različite dobi i razine obrazovanja iz Opće bolnice Varaždin. U svrhu prikupljanja podataka korišten je anoniman upitnik. Rezultati: Rezultati pokazuju kako su medicinske sestre motivirane za odlazak na stručna predavanja jer žele pratiti novosti iz struke, no pokazalo se i kako im nije važno primjenjuju li znanje stečeno na stručnim predavanjima u svom svakodnevnom radu. Rasprava i zaključak: Dobiveni rezultati pokazatelji su nedovoljne inicijative za uvođenjem aktualnih načina rada u zdravstvenu njegu koji bi doprinijeli kvaliteti rada, ali i zadovoljstvu pacijenata te samih medicinskih sestara.
Izvorni jezik
Hrvatski