Pregled bibliografske jedinice broj: 869100
Parametri sistematizacije i stupnjevanja ishoda učenja u glazbi
Parametri sistematizacije i stupnjevanja ishoda učenja u glazbi // Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja, Zbornik radova s prvog međunarodnog znanstvenog i umjetničkog simpozija o pedagogiji u umjetnosti / B.Jerković, T.Škojo (ur.).
Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016. str. 539-551 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 869100 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Parametri sistematizacije i stupnjevanja ishoda
učenja u glazbi
(The parameters of systematization and gradation of
learning outcomes in music)
Autori
Radica, Davorka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Umjetnik kao pedagog pred izazovima suvremenog odgoja i obrazovanja, Zbornik radova s prvog međunarodnog znanstvenog i umjetničkog simpozija o pedagogiji u umjetnosti
/ B.Jerković, T.Škojo - Osijek : Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2016, 539-551
Skup
Prvi međunarodni znanstveni i umjetnički simpozij o pedagogiji u umjetnosti
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 17.10.2014. - 18.10.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
ishodi učenja, glazbeno obrazovanje, područja znanja, teorijski predmeti, instrumentalni predmeti
(learning outcomes, music education, knowledge areas, theoretical subjects, instrumental subjects.)
Sažetak
Suvremeni kompetencijski pristup obrazovanju usredotočen na učenika/studenta, iskristalizirao je ishode učenja kao središnju kategoriju prema kojoj je usmjereno, ne samo uobičajeno formuliranje ciljeva i zadataka odgoja i obrazovanja, nego i cjelokupno preispitivanje kvalitete obrazovno-odgojnih sustava i vrednovanje njihove uspješnosti u suvremenom društvu. Programi i dokumenti koji su, sukladno provedbi bolonjskog procesa u europskom krugu, usmjereni ka definiranju ishoda učenja, rezultirali su i Ishodima učenja u obrazovanju profesionalnih glazbenika, a radi se o dokumentima u kojima su ishodi učenja u prvom, drugom i trećem ciklusu studija glazbe podijeljeni na praktične, teorijske i generičke. Visoka razina apstrakcije prema kojoj su usmjerene formulacije ovakvih krajnjih ishoda učenja, glazbenim pedagozima otvara veliko područje istraživanja u smislu preciznijeg određivanja parametara njihove konkretizacije, sistematizacije i načina stupnjevanja sukladno načelnoj podjeli glazbenih predmeta na teorijske i praktične. Ti će parametri u svakom slučaju uključivati i uobičajene (tradicionalne) odgojno- obrazovne aspekte nastave glazbe ali i krajnje specificiranu primjenu opće didaktičke matrice za određivanje ishoda učenja u vidu temeljnog kategoriziranja znanja na kognitivno, psihomotoričko i afektivno područje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Znanost o umjetnosti, Glazbena umjetnost