Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 868956

Utjecaj medija na potrošnju lijekova protiv boli


Neuberg, Marijana; Veronek, Jurica; Sajko, Melita
Utjecaj medija na potrošnju lijekova protiv boli // 4. KONGRES STRUČNOG DRUŠTVA ZA SUZBIJANJE BOLI
Lovran, Hrvatska, 2013. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 868956 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj medija na potrošnju lijekova protiv boli
(The impact of the media on the consumption of painkillers)

Autori
Neuberg, Marijana ; Veronek, Jurica ; Sajko, Melita

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
4. KONGRES STRUČNOG DRUŠTVA ZA SUZBIJANJE BOLI

Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 04.10.2013. - 08.10.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
bol, analgetici, sestrinske intervencije, utjecaj medija
(pain, analgesics, nursing interventions, the impact of the media)

Sažetak
Bol je jedan od najčešćih simptoma koji pacijenti osjećaju. Osim fizičke komponente postoji i emocionalno-psihološka komponenta boli pa tako svaka osoba bol osjeća na drugi način. Bol se može ukloniti ili umanjiti različitim terapijskim nefarmakološkim i farmakološkim sredstvima. Često su nefarmakološke metode zanemarene u odnosu na farmakološke, posebno kod akutne boli, i pacijenti su skloni sami uzimati lijekove za suzbijanje boli bez savjetovanja sa liječnikom ili ljekarnikom. Cilj ovog rada je utvrditi koliko reklamiranje OTC lijekova protiv boli utječe na njihovu potrošnju među studentima VELV-a. Anketirano je 109 studenata studija Sestrinstva na Veleučilištu u Varaždinu i 86 studenata ostalih studijskih smjerova od kojih je bilo 27% studenata studija Elektrotehnike, 17% studenata studija Graditeljstvo, 24% studenata studija Multimedija, oblikovanje i primjena, 20% studenata studija Proizvodno strojarstvo te 12% studenata studija Tehnička i gospodarska logistika. Željeli smo istražiti u kojoj mjeri su mladi i relativno zdravi ljudi kod kojih se očekuje uglavnom akutna bol, skloni uzimati analgetike koji se mogu kupiti bez recepta i koliko misle da pritom reklamiranje tih proizvoda utječe na njihovu percepciju potrošnje analgetika i općenito na potrošnju analgetika.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Marijana Neuberg (autor)

Avatar Url Melita Sajko (autor)

Avatar Url Jurica Veronek (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Neuberg, Marijana; Veronek, Jurica; Sajko, Melita
Utjecaj medija na potrošnju lijekova protiv boli // 4. KONGRES STRUČNOG DRUŠTVA ZA SUZBIJANJE BOLI
Lovran, Hrvatska, 2013. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
Neuberg, M., Veronek, J. & Sajko, M. (2013) Utjecaj medija na potrošnju lijekova protiv boli. U: 4. KONGRES STRUČNOG DRUŠTVA ZA SUZBIJANJE BOLI.
@article{article, author = {Neuberg, Marijana and Veronek, Jurica and Sajko, Melita}, year = {2013}, keywords = {bol, analgetici, sestrinske intervencije, utjecaj medija}, title = {Utjecaj medija na potro\v{s}nju lijekova protiv boli}, keyword = {bol, analgetici, sestrinske intervencije, utjecaj medija}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }
@article{article, author = {Neuberg, Marijana and Veronek, Jurica and Sajko, Melita}, year = {2013}, keywords = {pain, analgesics, nursing interventions, the impact of the media}, title = {The impact of the media on the consumption of painkillers}, keyword = {pain, analgesics, nursing interventions, the impact of the media}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font