Pregled bibliografske jedinice broj: 868956
Utjecaj medija na potrošnju lijekova protiv boli
Utjecaj medija na potrošnju lijekova protiv boli // 4. KONGRES STRUČNOG DRUŠTVA ZA SUZBIJANJE BOLI
Lovran, Hrvatska, 2013. (predavanje, nije recenziran, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 868956 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj medija na potrošnju lijekova protiv boli
(The impact of the media on the consumption of painkillers)
Autori
Neuberg, Marijana ; Veronek, Jurica ; Sajko, Melita
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
4. KONGRES STRUČNOG DRUŠTVA ZA SUZBIJANJE BOLI
Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 04.10.2013. - 08.10.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
bol, analgetici, sestrinske intervencije, utjecaj medija
(pain, analgesics, nursing interventions, the impact of the media)
Sažetak
Bol je jedan od najčešćih simptoma koji pacijenti osjećaju. Osim fizičke komponente postoji i emocionalno-psihološka komponenta boli pa tako svaka osoba bol osjeća na drugi način. Bol se može ukloniti ili umanjiti različitim terapijskim nefarmakološkim i farmakološkim sredstvima. Često su nefarmakološke metode zanemarene u odnosu na farmakološke, posebno kod akutne boli, i pacijenti su skloni sami uzimati lijekove za suzbijanje boli bez savjetovanja sa liječnikom ili ljekarnikom. Cilj ovog rada je utvrditi koliko reklamiranje OTC lijekova protiv boli utječe na njihovu potrošnju među studentima VELV-a. Anketirano je 109 studenata studija Sestrinstva na Veleučilištu u Varaždinu i 86 studenata ostalih studijskih smjerova od kojih je bilo 27% studenata studija Elektrotehnike, 17% studenata studija Graditeljstvo, 24% studenata studija Multimedija, oblikovanje i primjena, 20% studenata studija Proizvodno strojarstvo te 12% studenata studija Tehnička i gospodarska logistika. Željeli smo istražiti u kojoj mjeri su mladi i relativno zdravi ljudi kod kojih se očekuje uglavnom akutna bol, skloni uzimati analgetike koji se mogu kupiti bez recepta i koliko misle da pritom reklamiranje tih proizvoda utječe na njihovu percepciju potrošnje analgetika i općenito na potrošnju analgetika.
Izvorni jezik
Hrvatski