Pregled bibliografske jedinice broj: 868799
Izazovi provedbe politike višejezičnosti u Hrvatskoj
Izazovi provedbe politike višejezičnosti u Hrvatskoj // Međunarodni znanstveni skup CLARC 2016: Perspektive jezičnoga planiranja i jezične politike, Rijeka, 3., 4. i 5. lipnja 2016. : knjiga sažetaka / Matešić, Mihaela (et al.) (ur.).
Zagreb: Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje (IHJJ), 2016. str. 21-24 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 868799 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izazovi provedbe politike višejezičnosti u
Hrvatskoj
(The challenges of the implementation of the policy
of multilingualism in Croatia)
Autori
Bratulić, Ana ; Smiljanić, Siniša ; Drljača Margić, Branka ; Kraš, Tihana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Međunarodni znanstveni skup CLARC 2016: Perspektive jezičnoga planiranja i jezične politike, Rijeka, 3., 4. i 5. lipnja 2016. : knjiga sažetaka
/ Matešić, Mihaela (et al.) - Zagreb : Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje (IHJJ), 2016, 21-24
ISBN
978-953-7967-28-4
Skup
Perspektive jezičnoga planiranja i jezične politike
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 03.06.2016. - 05.06.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
jezična politika, višejezičnost, Hrvatska
(language policy, multilingualism, Croatia)
Sažetak
U radu se ispituju izazovi provedbe politike višejezičnosti u hrvatskome odgojno-obrazovnom sustavu i mogući načini njihova rješavanja. U tu je svrhu održana skupna rasprava (n=17) i individualni intervjui (n=10) s predstavnicima ustanova na području odgoja i obrazovanja. Ispitanici su identificirali izazove i probleme vezane uz status i zastupljenost zavičajnih idioma u nastavi hrvatskoga jezika, pristup učenicima koji ne(dovoljno) poznaju hrvatski jezik, status i zastupljenost drugih stranih jezika u odnosu na engleski te obrazovanje pripadnika nacionalnih manjina na vlastitu jeziku i pismu. Također, kako bi se na izazove odgovorilo na primjeren način, ispitanici su predložili niz mjera u čiju bi se provedbu trebali uključiti svi sudionici odgojno- obrazovnoga sustava.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka