Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 868709

Implementacija ERR okvira poučavanja u vježbovnu nastavu studija sestrinstva


Ilić, Boris; Kovačević, Irena; Sedić, Biserka; Friganović, Adriano; Crnković, Ivana
Implementacija ERR okvira poučavanja u vježbovnu nastavu studija sestrinstva // Knjiga sažetaka radova 16. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 2. konferencija zdravstvenih profesija "Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse" / Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka (ur.).
Zagreb: ZDRAVSTVENO VELEUČILIŠTE, 2017. str. 38-38 (poster, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 868709 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Implementacija ERR okvira poučavanja u vježbovnu nastavu studija sestrinstva
(Implementation of the ALCT (ERR) educational framework in the practical education of nursing students)

Autori
Ilić, Boris ; Kovačević, Irena ; Sedić, Biserka ; Friganović, Adriano ; Crnković, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Knjiga sažetaka radova 16. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 2. konferencija zdravstvenih profesija "Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse" / Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka - Zagreb : ZDRAVSTVENO VELEUČILIŠTE, 2017, 38-38

ISBN
978-953-6239-55-9

Skup
16. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 2. konferencija zdravstvenih profesija "Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse"

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.03.2017. - 21.03.2017

Vrsta sudjelovanja
Poster

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
ERR okvir ; vježbovna nastava ; studij sestrinstva
(ERR framework ; ALCT ; practical skills ; nursing)

Sažetak
Uvod: Aktivno učenje i kritičko razmišljanje u visokoškolskoj nastavi (ALCT) napredni je koncept osuvremenjivanja visokoškolske nastave, zasnovan na pripremi i organizaciji nastavnih cjelina prema ERR okviru, koji obuhvaća tri faze u obradi nastavne cjeline: evokaciju, razumijevanje i refleksiju. Uporabom interaktivnih, dinamičnih i pomno planiranih procesa povećava se interes studenata za materiju, samostalno istraživanje, kritičko razmišljanje te suradničko učenje. Cilj: Cilj je ovog rada prikazati iskustva nastavnika pri pripremi i izvedbi nastave s pomoću ERR okvira te utvrditi dojmove studenata nakon vježbovne nastave u trajanju od sedam sati, u cijelosti organizirane prema navedenom konceptu. Materijali i metode: Evaluacijski obrasci 52 studenata druge godine redovnog dodiplomskog studija sestrinstva, prikupljeni tijekom svibnja 2015. godine, analizirani su za potrebe ovog rada. Obrasci su anonimno popunjeni i predani po dovršetku nastave, a sadržavali su pitanja ovezana s ukupnom ocjenom vježbi i samoprocjenom količine novonaučenog gradiva na skali od 1 do 5 te dvije rubrike za slobodan unos teksta s pitanjima što im se svidjelo, a što ne. Rezultati: Većina studenata navodi kako su vježbe bile dinamične (n = 20), dobro organizirane (n = 19), u opuštenoj atmosferi bez stresa (n = 18), što je, pretpostavljamo, rezultat veće interakcije (n = 12) i timskog rada (n = 12), kao i da je vrijeme prošlo brzo (n = 15). Kao prednost također navode češće i kraće stanke (n = 14), koje su bile planirano raspoređene tijekom nastave, u cilju doprinosa obnovi koncentracije između pojedinih nastavnih cjelina, dok je u šest navrata zabilježen negativan stav prema stankama iz razloga ranijeg dovršetka vježbi. Zaključak: Usprkos relativno dugom vremenu potrebnom za pripremu materijala i prilagodbu nastavnih cjelina u ERR okvir, izvedba nastave u konačnici znatno je lakša s obzirom na manju količinu direktnih klasičnih predavanja, a veću količinu individualnog i timskog rada. Studenti iskazuju zadovoljstvo navedenim pristupom te izjavljuju kako su vježbe dinamičnije, zanimljivije i interaktivnije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Temeljne medicinske znanosti, Kliničke medicinske znanosti, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada www.zvu.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Ilić, Boris; Kovačević, Irena; Sedić, Biserka; Friganović, Adriano; Crnković, Ivana
Implementacija ERR okvira poučavanja u vježbovnu nastavu studija sestrinstva // Knjiga sažetaka radova 16. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 2. konferencija zdravstvenih profesija "Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse" / Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka (ur.).
Zagreb: ZDRAVSTVENO VELEUČILIŠTE, 2017. str. 38-38 (poster, nije recenziran, sažetak, stručni)
Ilić, B., Kovačević, I., Sedić, B., Friganović, A. & Crnković, I. (2017) Implementacija ERR okvira poučavanja u vježbovnu nastavu studija sestrinstva. U: Lučanin, D. & Pavić, J. (ur.)Knjiga sažetaka radova 16. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 2. konferencija zdravstvenih profesija "Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse".
@article{article, author = {Ili\'{c}, Boris and Kova\v{c}evi\'{c}, Irena and Sedi\'{c}, Biserka and Friganovi\'{c}, Adriano and Crnkovi\'{c}, Ivana}, year = {2017}, pages = {38-38}, keywords = {ERR okvir, vje\v{z}bovna nastava, studij sestrinstva}, isbn = {978-953-6239-55-9}, title = {Implementacija ERR okvira pou\v{c}avanja u vje\v{z}bovnu nastavu studija sestrinstva}, keyword = {ERR okvir, vje\v{z}bovna nastava, studij sestrinstva}, publisher = {ZDRAVSTVENO VELEU\v{C}ILI\v{S}TE}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Ili\'{c}, Boris and Kova\v{c}evi\'{c}, Irena and Sedi\'{c}, Biserka and Friganovi\'{c}, Adriano and Crnkovi\'{c}, Ivana}, year = {2017}, pages = {38-38}, keywords = {ERR framework, ALCT, practical skills, nursing}, isbn = {978-953-6239-55-9}, title = {Implementation of the ALCT (ERR) educational framework in the practical education of nursing students}, keyword = {ERR framework, ALCT, practical skills, nursing}, publisher = {ZDRAVSTVENO VELEU\v{C}ILI\v{S}TE}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font