Pregled bibliografske jedinice broj: 868709
Implementacija ERR okvira poučavanja u vježbovnu nastavu studija sestrinstva
Implementacija ERR okvira poučavanja u vježbovnu nastavu studija sestrinstva // Knjiga sažetaka radova 16. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 2. konferencija zdravstvenih profesija "Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse" / Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka (ur.).
Zagreb: ZDRAVSTVENO VELEUČILIŠTE, 2017. str. 38-38 (poster, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 868709 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Implementacija ERR okvira poučavanja u vježbovnu nastavu studija sestrinstva
(Implementation of the ALCT (ERR) educational framework in the practical education of nursing students)
Autori
Ilić, Boris ; Kovačević, Irena ; Sedić, Biserka ; Friganović, Adriano ; Crnković, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Knjiga sažetaka radova 16. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 2. konferencija zdravstvenih profesija "Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse"
/ Lučanin, Damir ; Pavić, Jadranka - Zagreb : ZDRAVSTVENO VELEUČILIŠTE, 2017, 38-38
ISBN
978-953-6239-55-9
Skup
16. konferencija medicinskih sestara i tehničara i 2. konferencija zdravstvenih profesija "Povezivanje obrazovanja i najbolje prakse"
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.03.2017. - 21.03.2017
Vrsta sudjelovanja
Poster
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
ERR okvir ; vježbovna nastava ; studij sestrinstva
(ERR framework ; ALCT ; practical skills ; nursing)
Sažetak
Uvod: Aktivno učenje i kritičko razmišljanje u visokoškolskoj nastavi (ALCT) napredni je koncept osuvremenjivanja visokoškolske nastave, zasnovan na pripremi i organizaciji nastavnih cjelina prema ERR okviru, koji obuhvaća tri faze u obradi nastavne cjeline: evokaciju, razumijevanje i refleksiju. Uporabom interaktivnih, dinamičnih i pomno planiranih procesa povećava se interes studenata za materiju, samostalno istraživanje, kritičko razmišljanje te suradničko učenje. Cilj: Cilj je ovog rada prikazati iskustva nastavnika pri pripremi i izvedbi nastave s pomoću ERR okvira te utvrditi dojmove studenata nakon vježbovne nastave u trajanju od sedam sati, u cijelosti organizirane prema navedenom konceptu. Materijali i metode: Evaluacijski obrasci 52 studenata druge godine redovnog dodiplomskog studija sestrinstva, prikupljeni tijekom svibnja 2015. godine, analizirani su za potrebe ovog rada. Obrasci su anonimno popunjeni i predani po dovršetku nastave, a sadržavali su pitanja ovezana s ukupnom ocjenom vježbi i samoprocjenom količine novonaučenog gradiva na skali od 1 do 5 te dvije rubrike za slobodan unos teksta s pitanjima što im se svidjelo, a što ne. Rezultati: Većina studenata navodi kako su vježbe bile dinamične (n = 20), dobro organizirane (n = 19), u opuštenoj atmosferi bez stresa (n = 18), što je, pretpostavljamo, rezultat veće interakcije (n = 12) i timskog rada (n = 12), kao i da je vrijeme prošlo brzo (n = 15). Kao prednost također navode češće i kraće stanke (n = 14), koje su bile planirano raspoređene tijekom nastave, u cilju doprinosa obnovi koncentracije između pojedinih nastavnih cjelina, dok je u šest navrata zabilježen negativan stav prema stankama iz razloga ranijeg dovršetka vježbi. Zaključak: Usprkos relativno dugom vremenu potrebnom za pripremu materijala i prilagodbu nastavnih cjelina u ERR okvir, izvedba nastave u konačnici znatno je lakša s obzirom na manju količinu direktnih klasičnih predavanja, a veću količinu individualnog i timskog rada. Studenti iskazuju zadovoljstvo navedenim pristupom te izjavljuju kako su vježbe dinamičnije, zanimljivije i interaktivnije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Temeljne medicinske znanosti, Kliničke medicinske znanosti, Javno zdravstvo i zdravstvena zaštita
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb
Profili:
Boris Ilić
(autor)
Adriano Friganović
(autor)
Ivana Crnković
(autor)
Irena Kovačević
(autor)
Biserka Sedić
(autor)