Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 868398

Potencijalno darovita djeca i njihove obitelji na prijelazu iz vrtića u školu


Blanuša Trošelj, Danijela; Arrigoni, Jasna
Potencijalno darovita djeca i njihove obitelji na prijelazu iz vrtića u školu // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika
Zadar, Hrvatska, 2016. (pozvano predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 868398 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Potencijalno darovita djeca i njihove obitelji na prijelazu iz vrtića u školu
(Potentially gifted children and their families in transition from kindergarten to school)

Autori
Blanuša Trošelj, Danijela ; Arrigoni, Jasna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Skup
Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika

Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 25.02.2016. - 26.02.2016

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Obrazovanje potencijalno darovite djece ; Uloga obitelji u odgoju i obrazovanju darovite djece ; Kvalitativna istraživanja ; Diskontinuitet odgoja
(Education of potentially gifted children ; Role of the family in the education of gifted children ; Qualitative research ; Discontinuity of education)

Sažetak
U Rijeci postoji tradicija identifikacije potencijalno darovite djece predškolske dobi. Njima se pristupa s prilagođenim sadržajima u redovnim vrtićkim programima ili pak specijaliziranim kraćim programima. Što se s njima događa kada odu u školu te koje „muke“ muče njih i njihove roditelje na prijelazu iz vrtića u škole, ostaje nepoznato. Stoga je cilj ovog istraživanja istražiti način na koji se obitelji potencijalno darovite djece suočavaju s prijelazom djeteta iz vrtića u školu te izazovima tijekom pohađanja razredne nastave. Radi se o kvalitativnom longitudinalnom istraživanju koje je započelo u šk.god. 2014./2015., a predviđeno trajanje je do kraja četvrtog razreda, s mogućnošću produžetka i na starije razrede. U istraživanje se uključilo sedam obitelji s potencijalno darovitom djecom koja su te godine krenula u prvi razred. Prije samog polaska u školu roditelji su opisali svoja očekivanja, dvojbe i strahove vezane uz polazak njihove djece u školu, te odgovorili na niz pitanja koja opisuju razvoj djeteta, tijek identifikacije, iskustvo s vrtićem te trenutni položaj djeteta u obitelji i karakteristike same obitelji. Tijekom školske godine svaka je obitelj vodila dnevnik o temama relevantnim za istraživanje. Iskustva koja se prikupe ovim istraživanjem mogu pomoći u daljnjem radu s potencijalno darovitom djecom, njihovim obiteljima te odgajateljima i učiteljima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Rijeci


Citiraj ovu publikaciju:

Blanuša Trošelj, Danijela; Arrigoni, Jasna
Potencijalno darovita djeca i njihove obitelji na prijelazu iz vrtića u školu // Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika
Zadar, Hrvatska, 2016. (pozvano predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Blanuša Trošelj, D. & Arrigoni, J. (2016) Potencijalno darovita djeca i njihove obitelji na prijelazu iz vrtića u školu. U: Suvremeni pristup odgoju i obrazovanju darovite djece i učenika.
@article{article, author = {Blanu\v{s}a Tro\v{s}elj, Danijela and Arrigoni, Jasna}, year = {2016}, keywords = {Obrazovanje potencijalno darovite djece, Uloga obitelji u odgoju i obrazovanju darovite djece, Kvalitativna istra\v{z}ivanja, Diskontinuitet odgoja}, title = {Potencijalno darovita djeca i njihove obitelji na prijelazu iz vrti\'{c}a u \v{s}kolu}, keyword = {Obrazovanje potencijalno darovite djece, Uloga obitelji u odgoju i obrazovanju darovite djece, Kvalitativna istra\v{z}ivanja, Diskontinuitet odgoja}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }
@article{article, author = {Blanu\v{s}a Tro\v{s}elj, Danijela and Arrigoni, Jasna}, year = {2016}, keywords = {Education of potentially gifted children, Role of the family in the education of gifted children, Qualitative research, Discontinuity of education}, title = {Potentially gifted children and their families in transition from kindergarten to school}, keyword = {Education of potentially gifted children, Role of the family in the education of gifted children, Qualitative research, Discontinuity of education}, publisherplace = {Zadar, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font