Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 867500

Konstruktivističke strategije u nastavi Glazbene kulture


Škojo, Tihana
Konstruktivističke strategije u nastavi Glazbene kulture, 2016. (ostalo).


CROSBI ID: 867500 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Konstruktivističke strategije u nastavi Glazbene kulture
(Constructivist strategies in music teaching)

Autori
Škojo, Tihana

Izvornik
Konstruktivističke strategije u nastavi Glazbene kulture

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo

Godina
2016

Ključne riječi
nastava glazbene kulture, strategije aktivnog učenja, stožac iskustva
(teaching music, strategy of active learning, „Cone of Experience theory“)

Sažetak
U radu se promatraju konstruktivističke teorije učenja i nastave kao osnova za realizaciju aktivnog učenja. Kroz različite glazbene aktivnosti, usklađene sa Daleovim stožcem iskustva, iskazuju se konkretne nastavne epizode u kojima učenici aktivno, iskustveno uče ; planiraju i organiziraju aktivnosti te imaju potrebu samostalno istraživati i dolaziti do znanja, vještina, ideja i zaključaka.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost

Napomena
Rad je izložen na Međužupanijskom stručnom vijeću nastavnika glazbene kulture u Osijeku, 9. veljače 2016.godine.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Tihana Škojo (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Škojo, Tihana
Konstruktivističke strategije u nastavi Glazbene kulture, 2016. (ostalo).
Škojo, T. (2016) Konstruktivističke strategije u nastavi Glazbene kulture. Konstruktivističke strategije u nastavi Glazbene kulture. Ostalo.
@unknown{unknown, author = {\v{S}kojo, Tihana}, year = {2016}, keywords = {nastava glazbene kulture, strategije aktivnog u\v{c}enja, sto\v{z}ac iskustva}, title = {Konstruktivisti\v{c}ke strategije u nastavi Glazbene kulture}, keyword = {nastava glazbene kulture, strategije aktivnog u\v{c}enja, sto\v{z}ac iskustva} }
@unknown{unknown, author = {\v{S}kojo, Tihana}, year = {2016}, keywords = {teaching music, strategy of active learning, „Cone of Experience theory“}, title = {Constructivist strategies in music teaching}, keyword = {teaching music, strategy of active learning, „Cone of Experience theory“} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font