Pregled bibliografske jedinice broj: 867500
Konstruktivističke strategije u nastavi Glazbene kulture
Konstruktivističke strategije u nastavi Glazbene kulture, 2016. (ostalo).
CROSBI ID: 867500 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Konstruktivističke strategije u nastavi Glazbene kulture
(Constructivist strategies in music teaching)
Autori
Škojo, Tihana
Izvornik
Konstruktivističke strategije u nastavi Glazbene kulture
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2016
Ključne riječi
nastava glazbene kulture, strategije aktivnog učenja, stožac iskustva
(teaching music, strategy of active learning, „Cone of Experience theory“)
Sažetak
U radu se promatraju konstruktivističke teorije učenja i nastave kao osnova za realizaciju aktivnog učenja. Kroz različite glazbene aktivnosti, usklađene sa Daleovim stožcem iskustva, iskazuju se konkretne nastavne epizode u kojima učenici aktivno, iskustveno uče ; planiraju i organiziraju aktivnosti te imaju potrebu samostalno istraživati i dolaziti do znanja, vještina, ideja i zaključaka.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost
Napomena
Rad je izložen na Međužupanijskom stručnom vijeću nastavnika glazbene kulture u Osijeku, 9. veljače 2016.godine.