Pregled bibliografske jedinice broj: 867261
Zaigranost kao manifestacija koherentne stabilnosti kreativnosti učenika
Zaigranost kao manifestacija koherentne stabilnosti kreativnosti učenika // XI. mednarodna strokovna konferenca učiteljev podaljšanega bivanja "Igra in učenje v OPB" : zbornik prispevkov / Željeznov Seničar, Maruška (ur.).
Ljubljana: MiB d.o.o., 2017. str. 6-12 (plenarno, nije recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 867261 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Zaigranost kao manifestacija koherentne stabilnosti kreativnosti učenika
(Playfulness as a manifestation of coherent stability of creativity in students)
Autori
Rački, Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
XI. mednarodna strokovna konferenca učiteljev podaljšanega bivanja "Igra in učenje v OPB" : zbornik prispevkov
/ Željeznov Seničar, Maruška - Ljubljana : MiB d.o.o., 2017, 6-12
ISBN
978-961-93789-7-7
Skup
Mednarodna strokovna konferenca učiteljev podaljšenega bivanja (11 ; 2017)
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 23.03.2017
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
kreativna ponašanja, ličnost i kreativnost, razvojni oblici kreativnosti
(creative behavior, personality and creativity, developmental forms of creativity)
Sažetak
Cilj je ovoga plenarnog predavanja uputiti na veze između igre i zaigranosti u djece i adolescenata i kreativnosti operacionalizirane kao ponašanja koje je djelomično ili u potpunosti područno specifično. Zaigranosti se u izlaganju pristupa kao razvojno tipičnoj manifestaciji koherentne stabilnosti kreativnosti u učenika. Kreativna su ponašanja eksplicitan obrazovni cilj u taksonomiji obrazovnih ciljeva pa su detaljnije opisani odnosi između razvojno tipičnih oblika ponašanja djece poput igre, kreativnosti, ali i zahtjeva koji se pred učenike stavljaju u obrazovnom kontekstu. Povezujući razvoj i obrazovanje ovo plenarno predavanje ulazi u područja istraživanja kontinuiteta i promjena osobina ličnosti, specifično, odnosa kreativnosti i igre, odnosa kreativnosti i kreiranja imaginarnih prijatelja i parasvjetova, kao i neposrednih utjecaja igre i dugoročne prediktivne valjanosti igre za kreativna postignuća u odrasloj dobi. Rasprava je usmjerena prema pružanju odgovora na pitanja o sadržaju konsenzusno operacionalizirane kreativnosti i načina kako se kreativnost razvija u učenika od konkretnih, igrolikih aktivnosti, do apstraktnih kreativnih aktivnosti u umjetnosti i znanosti tipičnih za napredovali razvoj ili odraslu dob.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Željko Rački
(autor)