Pregled bibliografske jedinice broj: 866799
Projektiranje edukativne aplikacije za interaktivno učenje slova
Projektiranje edukativne aplikacije za interaktivno učenje slova, 2016., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 866799 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Projektiranje edukativne aplikacije za interaktivno učenje slova
Autori
Bošnjak, Anja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
05.07
Godina
2016
Stranica
67
Mentor
Žiljak Stanimirović, Ivana
Neposredni voditelj
Rudolf, Maja
Ključne riječi
multimedij, internet, učenje, pisanje, djeca
(multimedia, internet, learning, writing, children)
Sažetak
Multimedij kao sredstvo komunikacije svakodnevno bilježi svoj napredak te je gotovo neizbježno sredstvo u svakom kućanstvu. Fizičke igračke sve se više zamjenjuju uređajima koji prenose multimedijski sadržaj pa je upravo zbog toga odrastanje djece danas, koja su rođena zajedno s ovim tehnologijama, interesantno područje istraživanja. Multimedij kao sredstvo komunikacije ima svoje prednosti i mane, koje će se analizirati u teorijskom dijelu rada, isto kao i način edukacije odnosno pristup i percepcija djece u multimedijskom korisničkom okruženju. Donijet će se zaključak o tome kako djeca doživljavaju današnju komunikaciju, odnosno edukaciju i zabavu preko multimedija te kako unaprijediti njihovo odrastanje podupirući multimedij kao neizbježno sredstvo s velikom ulogom u odrastanju pojedinca. U eksperimentalnom dijelu rada predložit će se edukativna aplikacija za učenje slova kao spoj tipografije i multimedijskih elemenata, koji na zabavan način poboljšavaju dječje motoričke sposobnosti, uči ih prvim slovima te ih potiče na kreativnost i razmišljanje. Kako se ne bi zaboravilo na papir i olovku, koji su prva sredstva komunikacije, edukativna aplikacija bit će interaktivna. Aplikacija će upotrebljavati sliku, zvuk i animaciju kao multimedijalne elemente koji će se interaktivnom vezom s papirom i olovkom koristiti za poboljšavanje motoričkih sposobnosti djece. Upotrebom aplikacije s multimedijskim sadržajem, vrijednost iste povećava upravo sama interakcija između djeteta, aplikacije i papira.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb