Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 866799

Projektiranje edukativne aplikacije za interaktivno učenje slova


Bošnjak, Anja
Projektiranje edukativne aplikacije za interaktivno učenje slova, 2016., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 866799 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Projektiranje edukativne aplikacije za interaktivno učenje slova

Autori
Bošnjak, Anja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Grafički fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
05.07

Godina
2016

Stranica
67

Mentor
Žiljak Stanimirović, Ivana

Neposredni voditelj
Rudolf, Maja

Ključne riječi
multimedij, internet, učenje, pisanje, djeca
(multimedia, internet, learning, writing, children)

Sažetak
Multimedij kao sredstvo komunikacije svakodnevno bilježi svoj napredak te je gotovo neizbježno sredstvo u svakom kućanstvu. Fizičke igračke sve se više zamjenjuju uređajima koji prenose multimedijski sadržaj pa je upravo zbog toga odrastanje djece danas, koja su rođena zajedno s ovim tehnologijama, interesantno područje istraživanja. Multimedij kao sredstvo komunikacije ima svoje prednosti i mane, koje će se analizirati u teorijskom dijelu rada, isto kao i način edukacije odnosno pristup i percepcija djece u multimedijskom korisničkom okruženju. Donijet će se zaključak o tome kako djeca doživljavaju današnju komunikaciju, odnosno edukaciju i zabavu preko multimedija te kako unaprijediti njihovo odrastanje podupirući multimedij kao neizbježno sredstvo s velikom ulogom u odrastanju pojedinca. U eksperimentalnom dijelu rada predložit će se edukativna aplikacija za učenje slova kao spoj tipografije i multimedijskih elemenata, koji na zabavan način poboljšavaju dječje motoričke sposobnosti, uči ih prvim slovima te ih potiče na kreativnost i razmišljanje. Kako se ne bi zaboravilo na papir i olovku, koji su prva sredstva komunikacije, edukativna aplikacija bit će interaktivna. Aplikacija će upotrebljavati sliku, zvuk i animaciju kao multimedijalne elemente koji će se interaktivnom vezom s papirom i olovkom koristiti za poboljšavanje motoričkih sposobnosti djece. Upotrebom aplikacije s multimedijskim sadržajem, vrijednost iste povećava upravo sama interakcija između djeteta, aplikacije i papira.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ivana Žiljak Stanimirović (mentor)

Avatar Url Maja Rudolf (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Bošnjak, Anja
Projektiranje edukativne aplikacije za interaktivno učenje slova, 2016., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
Bošnjak, A. (2016) 'Projektiranje edukativne aplikacije za interaktivno učenje slova', diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Bo\v{s}njak, Anja}, year = {2016}, pages = {67}, keywords = {multimedij, internet, u\v{c}enje, pisanje, djeca}, title = {Projektiranje edukativne aplikacije za interaktivno u\v{c}enje slova}, keyword = {multimedij, internet, u\v{c}enje, pisanje, djeca}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Bo\v{s}njak, Anja}, year = {2016}, pages = {67}, keywords = {multimedia, internet, learning, writing, children}, title = {Projektiranje edukativne aplikacije za interaktivno u\v{c}enje slova}, keyword = {multimedia, internet, learning, writing, children}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font