Pregled bibliografske jedinice broj: 866578
Vrjednovanje terenskog rada studenata biologije i kemije
Vrjednovanje terenskog rada studenata biologije i kemije // Vrjednovanje obrazovanja. Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa / Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena (ur.).
Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Stressmayera u Osijeku, Pedagoški fakultet, 1998. str. 230-235 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 866578 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Vrjednovanje terenskog rada studenata biologije i kemije
(Valorisation of the field work of students of biology and chemistry)
Autori
Popović, Željko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Vrjednovanje obrazovanja. Zbornik radova s međunarodnog znanstvenog skupa
/ Peko, Anđelka ; Vodopija, Irena - Osijek : Sveučilište Josipa Jurja Stressmayera u Osijeku, Pedagoški fakultet, 1998, 230-235
ISBN
953-6456-04-4
Skup
Znanstveni skup Vrednovanje obrazovnog procesa
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 12.12.1996. - 13.12.1996
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
terenski rad, vrjednovanje, studenti biologije i kemije
(field work, valorisation, students of biology and chemistry)
Sažetak
Studij biologije zahtijeva mnogo praktičnog rada u laboratoriju i na terenu. Nastavnim planom i programom studija biologije i kemije na Pedagoškom fakultetu u Osijekupredviđena je terenska nastava u svakoj godini studija. Ovu nastavu najčešće izvode po dva nastavnika čiji se kolegiji slušaju u pojedinoj godini studija. Terenski rad je predviđen i u nekim izbornim predmetima. Ti kolegiji nemaju predviđene ocjene, ali postoji obveza pohađanja nastave. No svaki zadatak koji student obavlja na terenu podložan je vrjednovanju i stalnom praćenju od strane nastavnika. U nekim je preedmetima uobičajeno polaganje kolokvija iz osobnih herbara ili zbirki kao uvjet za polaganje ispitakoji je u svezi s terenskom nastavom. Predloženo je uvođenje uobičajenog brojčanog ocjenjivanja ovog značajnog segmenta studija biologije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Biologija, Pedagogija
Napomena
Sažetak i na engleskom jeziku.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Željko Popović
(autor)