Pregled bibliografske jedinice broj: 866549
Motivacija u nastavi matematike
Motivacija u nastavi matematike // Zbornik radova MOTIVACIJA U NASTAVI MATEMATIKE / Vladimir Kadum (ur.).
Pula: Hrvatsko matematičko društvo, Zagreb Podružnica Istra, Pula, 2005. str. 9-15 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 866549 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Motivacija u nastavi matematike
(Motivation in Mathematics Teaching)
Autori
Kadum-Bošnjak, Sandra ; Volf, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova MOTIVACIJA U NASTAVI MATEMATIKE
/ Vladimir Kadum - Pula : Hrvatsko matematičko društvo, Zagreb Podružnica Istra, Pula, 2005, 9-15
ISBN
953-6788-15-2
Skup
Motivacija u nastavi matematike
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 13.10.2005. - 15.10.2005
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
motivacija, aktivnost, pobudem, poticaji, interes, uspjeh, okruženje, problemski zadaci, nastava matematike, oblici rada, učinkovitost
(motivation, activity, initiatives, incentives, interest, success, surroundings, problem tasks, mathematics teaching, working methods, efficiency)
Sažetak
U radu autorice ističu da je motivacija u osnovi svake ljudske aktivnosti i da može biti uvjetovana unutrašnjim pobudama ali i vanjskim poticajima. Zasniva se na biološkim, psihičkim i socijalnim potrebama, a povezana je s učenikovom aktivnosti i interesima. Motivacija je za uspjeh svakog učenika od velike važnosti. Za pobuđivanje motivacije od posebnog je značaja okruženje, jer će upravo ono učeniku pomoći u traženju vlastitoga identiteta ali i nalaženja rješenja problemskih zadataka na osobit, vlastiti način. Ukazuje se na problem motivacije u nastavi matematike i ističe da suvremena nastava matematike uvjetuje pravilnu primjenu socioloških oblika rada, što može doprinijeti učenikovoj motivaciji u nastavi matematike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika