Pregled bibliografske jedinice broj: 866546
Povezanost metodike nastave matematike s drugim znanostima
Povezanost metodike nastave matematike s drugim znanostima // Zbornik radova metodičkog skupa KORELACIJA MATEMATIKE S DRUGIM NASTAVNIM PREDMETIMA / Nenad Kuzmanović (ur.).
Pula: Matematičko društvo "Istra", 2013. str. 95-97 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 866546 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Povezanost metodike nastave matematike s drugim znanostima
(Connection of Methodic of Mathematics with Other Sciences)
Autori
Kadum-Bošnjak, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova metodičkog skupa KORELACIJA MATEMATIKE S DRUGIM NASTAVNIM PREDMETIMA
/ Nenad Kuzmanović - Pula : Matematičko društvo "Istra", 2013, 95-97
ISBN
978-953-56797-1-4
Skup
8. stručno metodički skup METODIKA NASTAVE MATEMATIKE U OSNOVNOJ I SREDNJOJ ŠKOLI
Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 07.11.2013. - 09.11.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
metodika, nastava, matematika, znanosti
(methodic, teaching, mathematics, sciences)
Sažetak
Autorica u radu ističe da je metodika nastave matematike, kao i svaka druga znanost, tijesno povezana s drugim znanostima i u proučavanju svog predmeta koristi se spoznajama tih znanosti. Od niza znanstvenih disciplina, čije spoznaje koristi, za metodiku nastave matematike od posebne su važnosti i značaja i veze što ih uspostavlja s matematikom, pedagogijom, didaktikom i psihologijom. Kako matematičko odgajanje i obrazovanje uključuje sadržaje matematike s pomoću kojih se ostvaruju zakonitosti pedagogije i didaktike prema kojima se upravlja i vlada, te s obzirom na učenikovu dob, posebnost stupnja i kvalitete intelektualnih vrijednosti na kojima se zasniva, u proučavanju vlastitog predmeta, metodici nastave matematike potrebna je pomoć i drugih znanosti, kao na primjer, logike, filozofije, etike i dr. I upravo to, ističe autorica, karakterizira interdisciplinarnost metodike nastave matematike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika