Pregled bibliografske jedinice broj: 866545
Neki stavovi studenata učiteljskog studija vezano uz zanimanje učitelj
Neki stavovi studenata učiteljskog studija vezano uz zanimanje učitelj // Zbornik radova III. međunarodnog naučno-stručnog skupa EDUKACIJA NASTAVNIKA ZA BUDUĆNOST / Muhamed Arnaut (ur.).
Zenica: pedagoški fakultet Univerziteta u zenici, 2010. str. 877-986 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 866545 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neki stavovi studenata učiteljskog studija vezano uz zanimanje učitelj
(Some Attitudes of the Students of Primary School Teaching Study regarding the Teacher Profession)
Autori
Kadum-Bošnjak, Sandra
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova III. međunarodnog naučno-stručnog skupa EDUKACIJA NASTAVNIKA ZA BUDUĆNOST
/ Muhamed Arnaut - Zenica : Pedagoški fakultet Univerziteta u zenici, 2010, 877-986
Skup
III. međunarodnog naučno-stručnog skupa EDUKACIJA NASTAVNIKA ZA BUDUĆNOST
Mjesto i datum
Zenica, Bosna i Hercegovina, 22.04.2010. - 23.04.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
društveni status, odgojno-obrazovni proces, poželjne osobine, učenik, učenje, učitelj
(social status, educational process, desirable qualities, student, learning, teacher)
Sažetak
Suvremeno društvo postavlja visoka očekivanja pred učitelje kao nositelje odgojno-obrazovnog procesa. Učitelj, pored tradicionalnog osposobljavanja i obrazovanja, treba pokazivati otvorenost i spremnost za nova iskustva, fleksibilnost ideja i stručna usavršavanja. Nadalje, mora biti spreman razvijati i njegovati poželjne profesionalne osobine (pomaganje, organiziranje, savjetovanje, usmjeravanje, dogovaranje, poticanje i ohrabrivanje učenika). Cilj provedenog istraživanja među studentima učiteljskog studija na Odjelu za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Jurja Dobrile u Puli bio je ispitati njihove stavove vezano uz percepciju o budućoj profesiji – učitelja primarnog obrazovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija